וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג איבד שליטה - האוטובוס פגע במגדל שלום בתל אביב

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 14:07

בתיעוד מזירת האירוע ניתן לראות את הנזק הרב שהסב לכניסה לחנות פולגת שבה פגע. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לארבעה בני אדם שנפצעו באורח קל - אחד מהם פונה לבית החולים איכילוב בעיר

בווידאו: תיעוד של אוטובוס מתנגש בחנות במגדל שלום בתל אביב/צילום: תיעוד מבצעי מד"א ומצלמות אבטחה

אוטובוס פגע היום (ראשון) בחנות "פולגת" שבמגדל שלום בתל אביב. בתיעוד מזירת האירוע ניתן לראות את הנזק הרב שהסב לכניסה לחנות. הנהג סיפר שלא הצליח לעצור את האוטובוס בפנייה, פגע בצד השני של המדרכה, איבד שליטה ופגע בחנות.

נוסע בן 61 שהיה באוטובוס נפצע קל ופונה לבית החולים איכילוב. שלושה פצועים קל נוספים, בהם נוסעת מהאוטובוס, אישה שהיתה בחנות ועובר אורח - טופלו במקום התאונה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים. "ראינו את כל האירוע מול העיניים. הוא נתקע במדרגות ליד החנות, זה היה ממש מבהיל", סיפרה טליה, הבעלים של סופר "מיס טי" הסמוך.

אוטבוס פגע בחזוקה בחנות ברחוב אחד העם בתל אביב 13 במרץ 2022. מד"א
התאונה במגדל שלום, היום/מד"א
אוטבוס נכנס בחזוקה בחנות ברחוב אחד העם בתל אביב 13 במרץ 2022. איחוד הצלה
התאונה במגדל שלום, היום/איחוד הצלה

"כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס שהתנגש בחנות והמולה רבה שהייתה במקום", סיפרו חובשי מד"א איתן גברא ויששכר וייס. "מיד התחלנו לסרוק את האזור על מנת לאתר את הפצועים, להעריך את חומרת פציעתם ולוודא שאין פצועים לכודים. איתרנו ארבעה פצועים, שממש במזל נפגעו באורח קל בלבד וסבלו מחבלות קלות. גבר בן 61 שהיה באוטובוס בזמן התאונה פונה לבית החולים ואישה שהיתה איתו טופלה בשטח ולא נזקקה לפינוי. אישה שהיתה בחנות בזמן התאונה וגבר שהלך ברחוב והיה עד לאירוע היו נסערים טופלו בידי צוותים שלנו במקום".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית אמר בתגובה למקרה כי "יש לחקור באופן מידי את הסיבות והמגמות שגורמות לאוטובוסים להיות הכלי תחבורה המסוכן ביותר בכביש. הגיע הזמן שהגורמים הרלוונטיים יכנסו לעובי הקורה בכל הקשור לשעות הנהיגה, כשירות הנהגים ובטיחות האוטובוסים. נהגי האוטובוסים לא מקבלים את ההכשרות התקופתיות המגיעות להם ובשל כך אנו רואים תאונות נוראיות מעין אלה. הכתובת על התאונה הזו הייתה על הקיר. חייבים לעצור את כדור השלג הזה בטרם יהיה מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully