וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של הקשישה שנשדדה בבאר שבע: "שמו לה סמרטוטים בפה, כמה רוע יש בבני אדם?"

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 16:35

מעצרו של אחד החשודים הוארך עד ליום שלישי. בתה של בת ה-92 סיפרה כי אמה התקשרה אליה מבוהלת והתקשתה לדבר: "השכיבו אותה ולא הפסיקו לשאול איפה הכסף", שחזרה. "הם חבטו בה, היא הייתה זרוקה על הרצפה שעות. שיירקבו בכלא, ולא יצאו יום אחד"

שני בני אדם נעצרו אמש (רביעי) בחשד ששדדו באלימות קשישה כבת 92 בבאר שבע. לדבריה של בתה, השודדים קשרו את הקשישה, שמו לה סמרטוטים בפה, והכו אותה. זאת, תוך שהם שואלים "איפה הכסף".

בתה של הקשישה שהותקפה סיפרה כי היא התקשרה אליה מבוהלת ולא הצליחה לדבר. "רק בבוקר היא סיפרה לי שקשרו אותה והכו אותה. שמו לה סמרטוטים בפה, השכיבו אותה ולא הפסיקו לשאול איפה הכסף", תארה. עוד הוסיפה כי השודדים "הפכו לה את המיטה תוך כדי שהכו אותה".

קשישה בת 93 הותקפה ונשדדה בביתה. ללא, מערכת וואלה!
הכו אותה וחבטו בה. הקשישה/מערכת וואלה!, ללא

עוד תארה הבת כי כשהגיעה וראתה את אמה הייתה בטראומה והתקשרה מייד למשטרה. "כשהגעתי ראיתי אותה מדממת וחבולה, הידיים עם חתכים, היא הייתה בהלם", הוסיפה." זה כואב לראות אותה ככה, היא לא הצליחה לקום. כמה רוע יש בבני אדם? הם חבטו בה, היא הייתה זרוקה על הרצפה שעות. שייקחו את הכסף אבל למה האכזריות הזאת? שירקבו בכלא שלא יצאו יום אחד", אמרה הבת.

לפי המשטרה, במהלך מעצרו של אחד החשודים, הוא ניסה לדקור קצין משטרה באמצעות מספרים. בית המשפט השלום בבאר שבע, האריך את מעצרו של אחד החשודים בשוד הקשישה עד ליום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully