וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ארה"ב לשעבר: "הנשיא הרפובליקני הבא יקרע את הסכם הגרעין ביומו הראשון"

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 22:37

בטקס הענקת תואר לשם כבוד באוניברסיטת אריאל שהוענק לו אמר מייק פנס כי הוא "מודה ומוקיר על העובדה שהייתי בממשל האמריקני האוהד ביותר שהיה למדינת ישראל אי פעם". מהאוניברסיטה נמסר כי התואר הוענק לו "כהוקרה על המסירות למען העם היהודי"

בווידאו: פנס מכריז על ניצחון ביידן אחרי אישור הקונגרס/צילום: רויטרס

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר מייק פנס אמר היום (רביעי) בטקס הענקת תואר לשם כבוד באוניברסיטת אריאל שהוענק לו כי "הנשיא הרפובליקני הבא יקרע את הסכם הגרעין ביומו הראשון לתפקיד".

"אני מודה ומוקיר על העובדה שהייתי בממשל האמריקני האוהד ביותר שהיה למדינת ישראל אי פעם, ממשל שקיים את ההבטחה והעביר את השגרירות האמריקנית לירושלים", אמר פנס, והבטיח כי אמריקה תעמוד תמיד לצד ישראל.

בנאומו הזכיר את הדיונים על הסכם הגרעין ואמר כי "אם הממשל הנוכחי יחתום על הסכם חדש עם איראן, אני יכול להגיד בביטחון שהנשיא הבא יהיה רפובליקני ואני יוכל לומר בביטחון גדול יותר שהנשיא הרפובליקני הבא יקרע את הסכם הגרעין ביומו הראשון לתפקיד".

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, מייק פנס, בטקס הענקת תואר ד"ר לשם כבוד באוניברסיטת אריאל, 9 במרץ 2022. לירון מודובן, אתר רשמי
"אמריקה תעמוד תמיד לצד ישראל". פנס, היום/אתר רשמי, לירון מודובן

מטעם האוניברסיטה נמסר כי "לסגן הנשיא פנס הוענק התואר כהוקרה על פעילותו הערכית, המחויבות והמסירות רבת השנים למען העם היהודי. כמו כן, תמיכתו המתמשכת והאמיצה בציונות ובמדינת ישראל, הובלת חיזוק ביטחון המדינה וסיוע מהותי ביציבות כלכלת ישראל, תוך מאבק איתן בחרמות ובמדיניות בין-לאומית מפלגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully