וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמי נדרסה למוות על ידי רוכב אופניים אחרי שחגגה 70: "איבדנו אותה בגלל שטות"

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 17:49

כרמלה רוצקי חגגה יחד עם משפחתה את יום הולדתה ה-70 לפני כשבוע. ביום שבת, בזמן שצעדה בטיילת של תל ברוך פגע בה רוכב אופניים חשמליים בעוצמה, וראשה נחבט בבטון. היא נאבקה על חייה, ואתמול מתה מפצעיה. "איך אין הפרדה ברורה בין הולכי רגל לרוכבים על כלים חשמליים?"

כרמלה כרמי רוצקי בזמן שצעדה בטיילת של תל ברוך, נדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים שפגע בה בחוזקה. 09 במרץ 2022. דוברות איכילוב, אתר רשמי
"הייתה לי אישה נפלאה". כרמלה כרמי רוצקי/אתר רשמי, דוברות איכילוב

כרמלה רוצקי חגגה לפני כשבוע יום הולדת 70, יחד עם בעלה חיים, שלושה ילדיה ונכדיה. ביום שבת היא הגיעה עם חברתה ליום כיף בתל אביב ובזמן שצעדו בטיילת של תל ברוך ונהנו מיום שמשי, רוצקי נדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים שפגע בה בחוזקה.

כרמלה, שמכריה נהגו לקרוא לה כרמי, עפה לרצפה וראשה נחבט ברצפת הבטון. בבדיקות במיון בבית החולים איכילוב נמצא שהיא ספגה מכה אנושה בראשה. במשך שלושה ימים היא נאבקה על חייה. אתמול בערב מתה מפצעיה. משפחתה התאספה ליד מיטתה במחלקה פנימית ונפרדה ממנה בפעם האחרונה.

"איך אין הפרדה ברורה בין הולכי רגל לרוכבים על כלים חשמליים?", שאל בעלה חיים בדמעות רגע לפני שיצא לבית העלמין והוסיף, "בסוף, איבדתי את אשתי האהובה בגלל שטות ושיידעו כולם שהייתה לי אישה נפלאה".

"היא הייתה אמא בכל רמ"ח אבריה", סיפר בנה, עודד רוצקי. "היא הייתה סבתא וחברה עם המון אנשים סביבה, היא עשתה הכול, ספורטאית, אוהבת, מטיילת, מציירת, מדהימה". עודד ציין כי חקירת משטרה נפתחה רק אתמול, יומיים לאחר התאונה שלאחריה אמו אושפזה בבית החולים. "משום מה אף אחד לא דיווח למשטרה, לא הבית חולים ולא כלום", אמר, "אבל ברגע שהם היו מעורבים הם טיפלו בזה ברגישות".

"מדובר במקרה מזעזע", מסרו מעיריית תל אביב-יפו. "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ונסייע ככל יכולתנו למשטרה למצות את הדין עם רוכב האופניים הפוגע. בניגוד לנטען, במקום המדובר בטיילת יש תמרור וסימון הפרדה ברור בין נתיב הולכי הרגל לנתיב האופניים. העירייה רואה חשיבות בשמירה על בטיחות כלל משתמשי הדרך ותדאג להדגשת הסימון המפריד.

"נוסיף כי לצערנו אין לפקחי העירייה סמכות אכיפה במיקום זו שאינו מוגדר כמדרכה. העירייה פנתה לא מכבר למשרדי הממשלה, יחד עם פורום ה-15, לקבלת סמכויות אכיפה נוספות שיאפשרו לה לאכוף רכיבה פרועה בניגוד לחוק גם במקומות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully