וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואה תנ"כית על סוף העולם מתגשמת? "הקורונה והמלחמה באירופה הם הסממנים הראשונים"

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 0:20

נוצרים רדיקליים בטוחים שהמלחמה באוקראינה והמגיפה העולמית הן סימנים לשובו של ישו וקץ כל הזמנים - והם מגייסים את הנביא יחזקאל וציטוטים מספר מתיו שלכאורה מעידים על כך

בווידאו: סרטון שפרסם צבא אוקראינה המתעד נזק במריופול/קרדיט: רויטרס

אחרי שגילינו שהאסטרולוג הצרפתי נוסטרדמוס חזה וצדק שתפרוץ מלחמה באירופה ב-2022, כעת מתברר שיש מי שרואה במלחמה הזאת סימן נוסף לנבואת סוף העולם ההרסנית. הכומר גרג לאורי מ-Harvest Christian Fellowship שבקליפורניה טוען שלמלחמת רוסיה-אוקראינה ולמגיפת הקורונה יש "משמעות נבואית" שפירושה שובו של ישו וקץ הימים.

הכומר האוונגליסטי גרג לאורי טוען שהתנ"ך והברית החדשה חזו את המלחמה והמגפה בזמנים בהם ישו אמור לחזור לכדור הארץ - מה שמתיישב לו טוב עם הסכסוך הנוכחי והקורונה. בסרטון ביזארי אמר לאורי: "האם יש משמעות נבואית כלשהי למה שקורה באוקראינה כרגע? התשובה היא... כן! אני מאמין שישו יכול לחזור בכל רגע. יש סימנים לזמנים שהתנ"ך אומר לנו לחפש אחריהם. ישו השווה את זה לצירי לידה אצל אישה שמוכנה ללדת - הרעיון הוא שככל שהם מתקרבים יותר, כך אנחנו קרובים יותר ללידה".

פיצוץ בבניין דירות בעקבות ירי טנקים רוסיים במריופול, אוקראינה. 12 במרץ 2022. AP
האם המלחמה באירופה היא סימן נוסף לסוף העולם?/AP

הוא הוסיף: "ישו אמר ש'יהיו מלחמות ושמועות על מלחמות'. מלחמה בקנה מידה שלא ראינו הרבה זמן. הוא דיבר גם על מגיפה. אם נגיף הקורונה אינו מגיפה, אני לא יודע מהי מגיפה". לאורי טוען גם שהאנטיכריסט (צורר המשיח ) יגיע בצורה של "מנהיג עולמי" שמראה סוף סוף את "צבעיו האמיתיים". "התנ"ך מזהיר מפני מנהיג עולמי שיבוא וישלוט ויתעתע באנשים, אך בסופו של דבר יגלה את צבעיו האמיתיים והוא נקרא האנטיכריסט", הוסיף, "אני מאמין שהרבה מהממשלה הזו מופרזת - לכפות את עצמם על האנשים שלהם זה סימן למה שעומד לבוא מאוחר יותר כשהאנטיכריסט יופיע".

צפו בסרטון המלא שלו:

רעיונותיו של הכומר מסתמכים על הדברים הכתובים בבשורה על-פי מתי פרק כ"ד, שבו ישו מתאר את הסימנים שמעידים על שובו הצפוי - שורה של אירועים מוזרים וקיצונים. בקטע נכתב:

"וְאַתֶּם עֲתִידִים לִשְׁמֹעַ מִלְחָמוֹת וּשְׁמֻעוֹת מִלְחָמָה רְאוּ פֶּן־תִּבָּהֵלוּ כִּי־הָיוֹ תִהְיֶה כָּל־זֹאת אַךְ עֲדֶן אֵין הַקֵּץ..
כִּי יָקוּם גּוֹי עַל־גּוֹי וּמַמְלָכָה עַל־מַמְלָכָה וְהָיָה רָעָב וְדֶבֶר וָרַעַשׁ הֵנָּה וָהֵנָּה׃
וְכָל־אֵלֶּה רַק רֵאשִׁית הַחֲבָלִים
אָז יַסְגִּירוּ אֶתְכֶם לַצָּרָה וְהֵמִיתוּ אֶתְכֶם וִהְיִיתֶם שְׂנוּאִים לְכָל־הַגּוֹיִם לְמַעַן שְׁמִי
וְאָז יִכָּשְׁלוּ רַבִּים וּמָסְרוּ אִישׁ אֶת־רֵעֵהוּ וְשָׂנְאוּ אִישׁ אֶת־אָחִיו׃
וּנְבִיאֵי שֶׁקֶר רַבִּים יָקוּמוּ וְהִתְעוּ רַבִּים
וּמִפְּנֵי אֲשֶׁר יִרְבֶּה הַפָּשַׁע תָּפוּג אַהֲבַת הָרַבִּים
וְהַמְחַכֶּה עַד־עֵת קֵץ הוּא יִוָּשֵׁעַ"

התגשמות הנבואה מספר יחזקאל?

אזהרה מפורטת ביותר מגיעה גם מהכומר האוונג'ליסטי פאט רוברטסון, פעיל דתי, איל תקשורת ופוליטיקאי אמריקאי מראשי הימין הנוצרי בארה"ב שחזר לפעילות לאחר פרישה ב-28 בפברואר כדי להצהיר ב"מועדון ה-700" שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין "אולץ על ידי אלוהים" לפלוש לאוקראינה כהקדמה לשיא שיגיע בסופו של דבר - קרב בישראל ולא סתם קרב אלא מלחמת גוג ומגוג - מלחמה שצפויה להתרחש באחרית הימים בה רבות מאומות העולם ילחמו בעם ישראל.

על פי הדיווח ב"רולינג סטון" רוברטסון אמר שפסוקים בספר יחזקאל תומכים בתרחיש זה. "אתה יכול לומר, ובכן, פוטין יצא מדעתו. כן, אולי זה נכון," אמר רוברטסון. "אבל באותו הזמן, הוא אולץ על ידי אלוהים. הוא נכנס לאוקראינה, אבל זו לא הייתה המטרה שלו. המטרה שלו בסופו של דבר היא ישראל. הכל כתוב שם," אמר רוברטסון, בהתייחסו לנבואת יחזקאל. "ואלוהים מתכונן לעשות משהו מדהים וזה יתגשם".

רוברטסון אמר כי הוא מתייחס ליחזקאל פרק ל"ח המתאר את מלחמת גוג ומגוג ובמיוחד לפסוק ד: "וְשׁוֹבַבְתִּיךָ וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת כָּל חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם" - "אלוהים אומר, 'אני הולך לשים ווים במלתעות שלך ואני הולך למשוך אותך לקרב הזה, בין אם תרצה ובין אם לא", הוא מפרש.

עיר עולה בלהבות. City war,
"אם הם יסייעו להביא למלחמת עולם, לא יופיע שום ישו סופרמן ש'יחטוף' את כל המאמינים האמיתיים"/City war

"זו אשליה, בעוד שמה שפוטין עושה זו מציאות קטלנית

תחזיות ונבואות של "סוף הימים" הממשמש ובא צצות להן בקביעות במשך מאות שנים. פט רוברטסון, למשל, חזה (וטעה שוב ושוב)מאירועים אפוקליפטיים בהזדמנויות קודמות בעבר.

"אחד המאפיינים של חשיבה אפוקליפטית הוא שהמשבר האחרון הוא ללא ספק הגרוע ביותר - זה זה שהולך להביא לאחרית הימים", אמר ל-AP פרופסור להיסטוריה ממכללת דארטמות', רנדל באלמר. "עכשיו, חייבים להודות שעשויות להיות כמה ראיות לכך, במיוחד כשפוטין ממלמל על נשק גרעיני", הוסיף באלמר, "אבל אני גם זוכר את אותם דיבורים במלחמת ששת הימים ומלחמת המפרץ וכמובן בפיגועי ה-11 בספטמבר".

הרעיון שאלוהים משתמש איכשהו במלחמת רוסיה-אוקראינה כדי להגשים נבואות מקראיות מטרידה כמה חוקרים נוצרים, כמו הכומר רודני קנדי, כומר בפטיסט מניו יורק, ומחברם של ספרים רבים. "ההתעקשות האוונגליסטית הזו לערב את ריבונות האל עם הרוע של פוטין גובלת באבסורד", כתב קנדי ​​לאחרונה. "מאמיני ההתגלות השנייה של ישו יחד עם הארמגדון ועם מלחמת גוג ומגוג לא מצליחים להבין שאם הם יסייעו להביא למלחמת עולם, לא יופיע שום ישו סופרמן ש'יחטוף' את כל המאמינים האמיתיים לעולם של שלום בעננים", כתב קנדי. "זו אשליה, בעוד שמה שפוטין עושה זו מציאות קטלנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully