וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כלב או זאב? נפתרה תעלומת החיה המסתורית שאותרה במצב קשה

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 0:06

בחורה מצאה חיה שהייתה בטוחה שהוא כלב כחוש במצב קשה. היא מסרה אותה למרכז שיקומי, שערך לו בדיקת DNA כדי לגלות באיזו סוג חיה בדיוק מדובר. לא תאמינו מה הם גילו

במרכז שיקומי לחיות בפנסילבניה התקבל ב-17 בינואר כלב במצב קשה במיוחד. כריסטינה אית' שזיהתה עקבות מחוץ לביתה, מצאה כלב כחוש וקופא מקור. היא החליטה לשמור אותו במרתף שלה לפני שמסרה אותו למרכז השיקומי, שהחל בניסיון לזהות את הגזע שלו.

אלא שאף אחד לא הצליח לזהות את גזע החיה בוודאות בגלל המצב הרפואי והפיזי הקשה שלה. הצוות החליט לקחת דגימת DNA של הכלב והתוצאות נחשפו בשבוע שעבר.

איזו חיה זו לדעתכם?

לדעתי זה

כלב
זאב
חיה אחרת
13967 משתתפים

"מה אתם חושבים שאני, כלב או זאב ערבות?", כך היה כתוב בפוסט בפייסבוק שהעלה המרכז השיקומי שהסביר: "החיה הזו הובאה אלינו עם חשש לשחין והתנהגנו כלפיה בהתאם. עשינו לה גם בדיקות גנטיות כדי לגלות מה היא".

מורגן בארון, אחת העובדות במרכז השיקומי, טענה שהחיה הייתה מאוד ביישנית, מפוחדת ולא אגרסיבית ושההתנהגות שלו גרמה להם לחשוב שמדובר בכלב.

עוד מקרה דומה

חילצה חתול מסכן שנתקע בגדר ביתה - ונותרה המומה כשגילתה מה היא באמת הביאה עמה הביתה

לכתבה המלאה

ואז הגיעו התוצאות

בעדכון נוסף שהמרכז העלה, הוא הודה לכל האנשים שתמכו ועקבו והעיד שמצבה של החיה הולך ומשתפר בזכות הטיפול המסור שהיא מקבלת ושהם עדיין מחכים לתוצאת הבדיקה. אז באיזו חיה מדובר אתם שואלים? ובכן, מסתבר שעוד לפני שהמרכז קיבל בחזרה את התוצאות, החיה ברחה מהמקום ועדיין לא אותרה אולם בנתיים הגיעו התוצאות "לפי בדיקות ה-DNA החיה המסתורית שלנו היא ב-100% זאב ערבות".

עם זאת, הם לא יודעים איפה נמצא כעת זאב הערבות ששוקל 16 ק"ג, כיוון שהוא יצא מהכלוב שלו, ואז כנראה לעס את אטם הגומי מסביב לחלון עד שהצליח לדחוף ולפתוח אותו, לקרוע את המסך שכיסה אותו ולהיעלם.

  • עוד באותו נושא:
  • כלב
  • זאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully