וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים בן 68 נדקר סמוך למחסום חיזמא, מצבו בינוני

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 16:24

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא במצב יציב וסובל מפציעה חודרת. כוחות גדולים של משטרה, צה"ל ושב"כ פתחו בחקירת הפיגוע ובמצוד אחר החשוד בסיומו נלכד חשוד. אתמול נדקר בן 50 סמוך לאותו המחסום

דקירה במחסום חיזמא, 2 במרץ 2022. הצלה ללא גבולות, אתר רשמי
זירת דקירה במחסום חיזמא/אתר רשמי, הצלה ללא גבולות

תושב ירושלים בן 68 נדקר היום (חמישי) סמוך למחסום חיזמא ונפצע באורח בינוני. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא במצב יציב וסובל מפציעה חודרת. הרקע לשני האירועים לאומני. כוחות צה"ל סרקו במרחב ופתחו במצוד אחר המחבל בסיומו נלכד חשוד. העצור כבן 20 נלכד במחנה הפליטים שועפאט והוא חשוד בביצוע שני הפיגועים בחיזמא שאירעו ביממה האחרונה.

כוחות גדולים של משטרה, צבא ושב"כ נכנסו הבוקר לכפר והחלו בחקירת הפיגוע. לפי הפלסטינים, הכוחות החרימו מצלמות אבטחה שעשויות לשפוך אור על זהות המעורבים בפיגוע.

מדובר באירוע דקירה שני ביממה סמוך לאותו המחסום. אמש, תושב ירושלים כבן 50 נדקר בחנות בכפר והגיע למחסום כדי להזעיק עזרה. הפצוע פונה באורח בינוני לבית החולים, וגם במקרה הזה יש חשד לרקע לאומני. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה וצה"ל החל במצוד אחר החשוד.

זירת ניסיון פיגוע דריסה ודקירה משולב בסמוך לכפר חיזמא 16 ביוני 2021. שלו אמסלן, TPS
זירת ניסיון פיגוע דריסה ודקירה משולב בסמוך לכפר חיזמא. יוני, 2021/TPS, שלו אמסלן

בתו של הפצוע היום סיפרה לוואלה! כי האירוע קרה כשהוא עצר בחנות בחיזמא כדי לקנות סיגריות. "הוא עוד לא הספיק להיכנס לחנות, יצא משם צעיר ושאל אותו אם הוא ערבי, אבא שלי אמר לו, 'לא, אני רוסי' - וישר הצעיר הוציא סכין והתחיל לדקור אותו, לנסות לפגוע בו כמה שיותר". הבת סיפרה שאבא שלה החל להיאבק וניסה להגן על עצמו. "התחיל לצעוק, המוכר מהחנות ישר יצא והתחיל לצעוק, ונוצר שם בלאגן ממש וכנראה זה מה שהפחיד את המחבל, שהתחיל לברוח".

הבת הביעה תקווה שמדובר במחבל בודד. "אנחנו רגילים לקנות שם, וזה מאוד עצוב", אמרה. "שמעתי על הפיגוע שהיה אתמול רק היום וזה היה אותו דבר, ולפי מה שהבנתי בנאדם, תושב ירושלים, שהגיע לתקן את האוטו והותקף". בתו של הדקור הודיעה שהיא לא תיכנס עוד לכפר. "גם חברים ומכרים ששמעו על האירוע לא מתכוונים להכנס לשם ולשכונות ערביות בסביבה, זה לא שווה את הסיכון", אמרה.

מיכאל חי כהן, חובש באיחוד הצלה שהעניק אמש לגבר סיוע ראשוני, סיפר שהגבר יצא עם תחבושת מהכפר בכוחות עצמו. "הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית חולים בירושלים", ציין.

כפר חיזמא ליד ירושלים, המצוי בשטח B, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור ישראלים, מקניית מוצרי מזון ועד שירותי מוסך, המוזלים יותר מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully