וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו 100 בני נוער נפלו דרך הרצפה במסיבת יום הולדת פרועה

6.3.2022 / 0:04

150 בני אדם הגיעו ללא הזמנה למסיבת יום הולדת 18 לאחר שהכתובת של המסיבה שותפה ברשתות החברתיות. במהלך הריקודים הרצפה לא עמדה בעומס וקרסה לתוך המרתף. למרבה המזל זה הסתיים עם שלושה פצועים בלבד

הרגע בו הרצפה קרסה במסיבה/INSTGRAM

צילומי וידאו מזעזעים תיעדו את הרגע שבו לפחות מאה בני נוער נפלו דרך הרצפה של מסיבת בית ענקית שנערכה בפרבר של קולורדו בדנבר בסוף השבוע שעבר.

בתקשורת המקומית דווח ששלושה אנשים פונו לבית חולים, אחד מהם עם פציעות קשות, לאחר שהרצפה קרסה לתוך המרתף תחת משקלם של יותר מ-100 חוגגים. נציג של צוות חילוץ וכיבוי אש של דרום מטרו סיפר שבעקבות קריאות לעזרה הצוותים הגיעו לבית בסביבות השעה 21:30. ביום שבת. "חלק מהקומה הראשונה קרס לתוך המרתף עקב מסיבה גדולה שנערכה שם בה היו כ-100-150 צעירים", הוא אמר.

סרטון מהמסיבה מראה את בני הנוער רוקדים וקופצים מעלה ומטה כשהרצפה לפתע קורסת מתחתיהם והם נופלים דרכה בהתרסקות אלימה. ממשרד השריף של מחוז ארפהו נאמר ל-KUSA שבעלי הבית ערכו מסיבת יום הולדת לנכדם בן ה-18 בזמן הקריסה, אך לא ברור אם הם עצמם היו בבית באותו זמן.

צפו בתיעוד של רגעי האימה

לפחות שניים מהחוגגים שהיו בין בני הנוער שנפלו דרך הרצפה, אמרו שהם לא הכירו בכלל את חתן יום ההולדת והם גילו עליה כי כתובת הבית והמסיבה שותפה ברשתות החברתיות.

קאס הנרי, בן 15, ואחיו איי ג'יי הנרי, בן 17, אמרו לחדשות KUSA שהמסיבה יצאה במהירות משליטה. "אני חושב שזה פשוט רץ ברשתות חברתיות אז כולם חשבו שזה מסיבת בית פתוח", אמר קאס. "אנשים התחילו פשוט להופיע בלי שהוזמנו".

קאס פונה לבית החולים בגלל שבר בקרסול. "שתי שניות לפני שהרצפה התמוטטה יכולנו לשמוע את הכל מתפרק, אבל לא היה מספיק זמן לעשות שום דבר בקשר לזה," הוא אמר.

מקרה דומה

תיעוד מצמרר: רצפת מועדון קרסה בהופעה של דראג קווין עשרות נפצעו

לכתבה המלאה

מהרשויות המקומיות נמסר שנראה כי מדובר בתאונה ונכון לעכשיו אין צורך בחקירה פלילית. נציגי הכבאות בדרום מטרו מסרו כי הקריסה גרמה גם לדליפת גז טבעי, אך מאז היא נסגרה ולעת עתה הבית אינו כשיר למגורים.

רצפה קרסה במסיבה. instagram, צילום מסך
ככה זה נראה בבוקר שאחרי/צילום מסך, instagram

צילומי המשטרה מהמסיבה לאחר הקריסה

"זה מדהים שאף אחד לא נהרג או נפצע בצורה רצינית", אמר סקוט ריצ'רדסון, ראש מחלקת המבצעים המיוחדים של לוחמי האש, שהוסיף כי מעולם בקריירה שלו הוא לא ראה קריסת רצפה כמו זו. "זה לא המשקל הסטטי שלנו רק עומדים על הרצפה, אלא מקרה שבו אנשים קופצים למעלה ולמטה, וזה יוצר את מה שאנחנו מכנים "עומס הלם" על הרצפה, ואז באמת אף אחד לא יכול לחזות מה עומד לקרות", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully