וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: רצפת מועדון קרסה בהופעה של דראג קווין עשרות נפצעו

9.12.2017 / 0:02

רצפת במה במועדון לילה בטנריף התמוטטה, וכתוצאה מכך אנשים צנחו למרתף, שלושה מטרים מתחתם. המשטרה המקומית חוקרת את האירוע, שהסתיים ב-40 פצועים, רובם סבלו משברים ומנקעים ברגליים

צילום מסך

ק?צ?ח

רגעים של פחד והרס התרחשו בשבוע שעבר באי הספרדי טנריף, כאשר במה במועדון לילה בו מבלים חברי הקהילה הגאה, התמוטטה ופצעה 40 אנשים. בתיעוד האירוע ניתן לראות כיצד דראג קווין, שהופיעה במועדון ה"באטרפליי דיסקו" בשעות הקטנות של הלילה, צנחה עד למרתף כאשר רצפת הבמה קרסה לחלוטין. מספר מבלים נוספים נפלו למרתף, חדר בינגו שלא היה בשימוש במהלך התקרית, ובסרטון ניתן לשמוע צרחות ובהלה אדירה. המשטרה המקומית כבר פתחה בחקירת האירוע.

ברשתות החברתיות התפרסמו סרטונים שהראו את כוחות ההצלה שטיפלו בפצועים במקום, על הרצפה או על ספסלים מחוץ למועדון. הם פינו 21 אנשים לבית החולים וטיפלו באדם נוסף בזירה, משם שוחרר לביתו. 18 נוספים הגיעו לבית החולים באופן עצמאי, כך דיווח ראש העיר המקומי. הפציעות כללו שברים ברגליים, נקעים וחבורות. לוחמי אש הגיעו גם הם למקום, על מנת לוודא שלא נותרו אנשים לכודים בין ההריסות ובסך הכול הגיעו לזירה שמונה אמבולנסים.

במה מתמוטטת בהופעה. צילום מסך
הרס במועדון/צילום מסך

המועדון ממוקם במרכז קניות ברחוב המרכזי של האי, הנקרא אבדינה רפאל פויג יובינה. נוהגים לבקר בו תיירים רבים, ובין הפצועים היו אנשים ממספר מדינות, כולל בריטניה, בלגיה ורומניה. ספרדי שבילה במועדון בזמן ההתמוטטות, התקשר לחברו ברגעי הדרמה וצרח: "בבקשה תעזור לי".

החבר סיפר: "הייתי במועדון אחר באיזור כאשר קיבלתי את השיחה. הסתבר שתקרת המועדון פשוט נחצתה לשני חלקים ואנשים צנחו למטה. הרבה אנשים נפגעו והם מפוזרים בבתי חולים שונים. המשטרה חסמה את הרחוב המוביל למועדון. החבר שלי לא נפל אבל נקע את הקרסול. הוא סיפר לי שאנשים רקדו ונהנו כשזה קרה".

דובר המועדון אמר: "אני לא רוצה להתחיל לדבר על הסיבות לתקרית לפני שנשוחח באופן מסודר עם המשטרה ועם עורכי הדין, ולפני שהאירוע ייחקר ביסודיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כך נראה המקום לאחר התקרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully