וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספיקו להתאלמן שש פעמים": בני זוג חשודים שזייפו את מותם כדי להונות את הביטוח

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 18:15

על פי החשד, שני תושבי פתח תקווה זייפו כמה פעמים - כל אחד בתורו - מסמכים רפואיים ומשטרתיים המעידים על מותו של בן זוגם כביכול בנסיבות שונות, כדי להוציא סכומי עתק מחברות ביטוח. הם חשודים בקבלת דבר במרמה וזיוף בנסיבות מחמירות

בווידאו: אם לשמונה חשודה שסיממה את בנותיה כדי לקבל קצבאות מהביטוח הלאומי/צילום: דוברות המשטרה
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הונאה של מיליונים. גבר באזיקים, אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בני זוג בשנות ה-30 לחייהם, תושבי פתח תקווה, נעצרו בחשד שהונו במיליוני שקלים את חברות הביטוח, באמצעות זיוף דבר מותם - כך הודיעה היום (שני) משטרת ישראל. החוקרים מייחסים לשניים חשד לקבלת דבר במרמה וזיוף בנסיבות מחמירות.

החקירה נגד השניים החלה בעקבות תלונה שהגישה אחת מחברות הביטוח, לפני כמה שבועות. על פי החשד, בני הזוג זייפו מסמכים רפואיים ומשטרתיים המעידים לכאורה על מותם בשישה מקרים שונים: כל פעם אחד מהם דיווח על מותו של בן הזוג בתאונת דרכים או "בנסיבות טראגיות", ותבע לממש את המגיע לו מביטוח שנרכש מבעוד מועד למטרה זו בדיוק.

חברת ביטוח ישיר גילתה את ההונאה באמצעות כלי בקרה דיגיטליים מתקדמים ובזכות ערנות עובדי החברה, שהובילו לפתיחת החקירה.

לפי הודעת המשטרה, מסמכים שנאספו מכלל חברות הביטוח מעלים לכאורה כי בני הזוג "הספיקו להתאלמן על פי החשד שש פעמיים": פעמיים דווח כביכול כי הבעל הלך לעולמו, וארבע פעמים דווח כי הייתה זו אשתו שמתה.

לכך מצטרף החשד כי השניים הגישו תביעות לחברות הביטוח גם בגין ביטול נסיעות לחו"ל כדי להוציא מחברות הביטוח מאות אלפי שקלים, באמצעות "אותה השיטה", כפי שטוענים המשטרה. מהחקירה עולה גם כי החשודה עבדה בעבר כמיישבת תביעות בחברת ביטוח, ומכאן שהכירה את ההליך היטב.

בתום חקירתם שוחררו בני הזוג למעצר בית, ובד בבד הוקפאו כלל נכסיהם, כמו גם חשבון הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully