וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי של אוקראינה הצטרפה ללחימה: כל מי שיחצה את הגבול ייהרג

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 12:41

מיס גרנד אוקראינה לשעבר התחייבה לסכן את חייה כדי להגן על מדינתה מפני פלישת הצבא הרוסי של ולדימיר פוטין, והיא ויתרה על הדוגמנות כדי להצטרף להתנגדות החמושה של אזרחי המדינה

סטוריז שאנסטסיה לנה מעלה בימים האחרונים/anastasiia.lenna

מלכת יופי ומיס גרנד אוקראינה לשעבר החליפה את נעלי העקב שלה בנעלי צבא ואת שמלות הערב והביקיני באפוד, והצטרפה לאזרחים שנלחמים לצד הצבא האוקראיני נגד הפלישה הרוסית.

אנסטסיה לנה, נציגת אוקראינה בשנת 2015 בתחרות היופי מיס גרנד אינטרנשיונל, ענתה לקריאה הלאומית להגן על הבית, כך ניתן לראות בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה כ-100 אלף עוקבים.

"כל מי שיחצה את הגבול האוקראיני בניסיון הפלישה ייהרג!" היא כתבה באנגלית באחד מהסטוריז שהעלתה בשבת, מלווה בתמונה של חיילים חמושים חוסמים כביש. בפוסט אחר כתבה כי "הצבא שלנו נלחם בצורה כזו שנאט"ו צריך להגיש בקשה להצטרף לאוקראינה". היא גם שיתפה תמונה בה נראים חיילים הולכים עם נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי, אותו כינתה "מנהיג אמיתי וחזק".

מאז החלה הפלישה ביום רביעי, הדוגמנית שיתפה שורה של סיפורים באינסטגרם שלה הקוראים לתמיכה ותרומות לכוחות המזוינים האוקראינים, תזכורות לשמירה על העוצר וקריאה לפעולות אקטיביות כמו: "יש לפרק את התמרורים בכל כבישי הארץ. לאויב יש יכולת קשר פתטית, הם לא מכירים את השטח. בואו נעזור להם ללכת לאיבוד היישר לגיהנום. על כל ארגוני הדרכים, הקהילות הטריטוריאליות והרשויות המקומיות להתחיל מיד בפירוק שלטי הדרכים באזורכם".

עוד ב"אסור לפספס"

נשים אוקראיניות חושפות: חיילים רוסיים מתחילים איתנו בטינדר

לכתבה המלאה

לנה בת ה-24 היא בעלת תואר בשיווק וניהול מאוניברסיטת סלביסטיק בקייב ועבדה בעבר כדוגמנית ומנהלת יחסי ציבור בטורקיה, והיא גם דוברת חמש שפות ועבדה כמתורגמנית.

בניו יורק פוסט דווח שהיא כבר פרסמה בעבר כמה תמונות בעמוד שלה בהם היא נראית מניפה רובי אוויר בלבוש צבאי מלא באזורים מיוערים, במסגרת תחביבה להשתתף במשחקי קרבות דמויי לייזר טאג אולם כעת נראה שהיא החליפה את כדורי הפלסטיק בכדורי עופרת אמיתיים והצטרפה ללחימה בפולשים הרוסיים.

נשיא אוקראינה זלנסקי אמר ביום חמישי - שעות ספורות לאחר שהכוחות הרוסיים חצו את הגבול לאוקראינה - כי הממשלה תחלק נשק לכל מי שמוכן לאחוז בו ולהילחם וכבר ביום שישי, פקידים אוקראינים חילקו 18,000 רובים לאזרחים, לפי ה-BBC. קירה רודיק, חברת הפרלמנט של אוקראינה, פרסמה תמונות רבות שלה עם נשק ואמרה ש"הנשים יגנו על אדמתנו בדיוק באותו אופן כמו הגברים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully