וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בהתרסקות המטוס הקל: עמית לחם בגבורה בשייטת, רחמים "טרף את החיים"

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 9:20

עמית אברוצקי, בן 31 מאלפי מנשה, השתדל לחוות את החיים במלואם. "רקדת טנגו עם הטבע", ספד לו חברו. רחמים (רחו) מרציאנו, בן 65 מראשל"צ, מנהל רשת מרכולים מוכרת, היה אהוב על סביבתו: "ידע לטרוף את העולם ולתת כל כך הרבה". שניהם נהרגו אמש בהתרסקות בהרי יהודה

בווידאו: זירת התרסקות/צילום: דוברות מד"א

עמית אברוצקי, בן 31 מאלפי מנשה ורחמים מרציאנו, בן 65 מראשון לציון הם השניים שנהרגו אמש (שבת) בהתרסקות המטוס הקל בהרי יהודה. עמית הוא לוחם שייטת לשעבר: "היה בך עומק, שאלת שאלות, לא הלכת אחרי העדר", ספד לו חברו מהשירות. רחמים המכונה "רחו" הוא בעל רשת המרכולים "חצות וחצי" בבת ים ובראשון לציון. "אהב וידע לטרוף את העולם ולתת כל כך הרבה חזרה", סיפר חברו.

מאיר אבו, חבר של עמית מהצבא, הודה על הזכות להכיר אותו, לפני יותר מעשור. "הכרנו לראשונה אי שם ב-2010 ביום קלעים של הפלגה, הגעתי להדריך והנה לוחם עם כובע גולשים הפוך בא לעזור. קליק ראשון, ילד ים כזה עם שמחת חיים ואווירת חו"ל בבסיס. לאחר מכן ביום השחרור שלך, בהפלגה לקפריסין במסע שחרור יחד עם כל מחזור הגיוס שלך. קל היה להתאהב בך, רוח שטות ונשמה עמוקה", כתב. "החברות המשיכה דרך מפגשים במועדון עד לקורס צלילה חופשית עם תום. לצד כל זה היה את העונג לעשות איתך מילואים, בתרגילים של הגדוד ובעיקר במטווחי הקלעים והצלפים".

עמית אברוצקי, נהרג בהתרסקות מטוס קל. באדיבות המשפחה
"רקד טנגו עם הטבע". עמית אברוצקי/באדיבות המשפחה

אבו המשיך ונזכר בחוויות שצבר עם עמית. "היה בך עומק, שאלת שאלות, לא הלכת אחרי העדר הסתכלת על החיים מהזווית המיוחדת שלך, לא מיהרת, לא רצית 'להתבגר' מהר מדי - דבר שמאוד הזדהיתי איתך בו. תודה שבחרת לשתף אותי בדילמות שלך, בסיפורים. הצלחת לגעת בכולם ואני לא מאמין שאני צריך להיפרד ממך".

"אני מקווה שהבנת שחיית חיים על מלא", סיכם חברו של עמית. "צללת, צנחת, גלשת ואפילו התחלת ללמוד לטוס. חיית חיים אמיתיים, ממש רקדת טנגו עם הטבע".

מועצת אלפי מנשה הביעה את צערה על מותו של עמית. "עמית גדל והתחנך בישוב, היה בלחימה משולבת, שירת בגבורה בשייטת 13. היה בחור מוכשר ומלא אנרגיות שאהב את החיים והחיים וכל מי שהיה סביבו, אהב אותו. איש משכמו ומעלה. מלח הארץ", כתבו.

עוד בוואלה!

טרגדיה בהרי יהודה: 2 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס קל

לכתבה המלאה
רחמים מרציאנו, נהרג בהתרסקות מטוס קל. פיטר בורובוק, אתר רשמי
"קשה לעכל", מרציאנו עם חבר בטיסה/אתר רשמי, פיטר בורובוק

שי וקנין, חברו של רחמים "רחו" מרציאנו, ספד לו במותו. "הדמעות לא מפסיקות, קשה לאבד קשה לעכל", כתב. "אתה איש ענק עם לב מטורף. איש משוגע שאהב וידע לטרוף את העולם ולתת כל כך הרבה חזרה. ידעת לעצבן ולגרום לאהוב אותך באותה הנשימה. לקחת סיכונים בחיים שרק אתה יודע לקחת. חלקם הצליחו, חלקם לא".

עמית אברוצקי ורחמים מרציאנו נהרגו אמש בהתרסקות מטוס קל סמוך למבוא בית"ר שבהרי יהודה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני, שבסופו קבע את מותם של השניים. "מיד כשהתקבל הדיווח במגן דוד אדום התחילו הסריקות", סיפר פרמדיק מד"א, אלדד בנשטיין. "שני הגברים שכבו בסמוך לשברי המטוס שהתרסק כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully