וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהרי יהודה: 2 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס קל

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 23:28

צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני בסופו קבע את מותם של השניים. כתוצאה מההתרסקות פרצה אש במקום. "שני הגברים שכבו בסמוך לשברי המטוס שהתרסק כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם", סיפר פרמדיק מד"א

בווידאו: זירת התרסקות/צילום: דוברות מד"א

שני בני אדם נהרגו היום (שבת) בהתרסקות מטוס קל סמוך למבוא בית"ר שבהרי יהודה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול ראשוני בסופו קבע את מותם של השניים.

"מיד כשהתקבל הדיווח במגן דוד אדום בשעות הבוקר על המטוס שאבד איתו הקשר התחילו הסריקות וכשאותרו שברים בסמוך למבוא בית"ר נכנסו לשטח באמצעות אמבולנס 4×4", סיפר פרמדיק מד"א אלדד בנשטיין. "שני הגברים שכבו בסמוך לשברי המטוס שהתרסק כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

זירת התרסקות מטוס קל בהרי יהודה
26.2.22. -, אתר רשמי
זירת ההתרסקות/אתר רשמי, -
זירת התרסקות מטוס קל בהרי יהודה 26 בפברואר, 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת ההתרסקות/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה מסרו כי "לפני זמן קצר קבעו גורמי רפואה את מותם של שני תושבי מרכז הארץ שהיו בשנות ה-30 וה-60 לחייהם, ונמצאו על ידי השוטרים בזירת ההתרסקות כשהם ללא רוח חיים. כוחות משטרה רבים, ביניהם מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, בפיקודו של מפקד תחנת מטה יהודה, פועלים כעת במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully