וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל שנפל על בית משפחה בחרקוב מאיים להתפוצץ בזמן שהם מחכים לחילוץ

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 19:46

הטיל נפל בביתה של אלבטינה בעיר המופגזת בידי הרוסים. על אף שמצבה נחשב טוב יותר משל שכניה, בזכות המרתף שבביתם, עתה הם לכודים בו ולא יכולים לצאת ממנו עד שהטיל לא ינוטרל בידי כוחות הביטחון. לנוכח הלחימה הנמשכת בעיר, קשה לדעת כמה זמן ייקח עד שיחולצו

הסיוט של כל משפחה באוקראינה התממש היום (שישי) בביתה של אלבטינה בעיר חרקוב, אם לתינוק בן שנה, שבביתה פגע טיל שלא התפוצץ, אך עשוי להתפוצץ בכל רגע בזמן שהיא תקועה במרתף הבית אליו נמלטה בזמן ההפגזות.

אלבטינה היא בת דודתה של מרתה שטאפורה-יפרח, ישראלית שסיפרה אמש לוואלה! על קשיי משפחתה שנשארה בעיר חרקוב באוקראינה, שמופגזת מאתמול. מצבה של בת דודתה אלבטינה היה לכאורה טוב יותר משל יתר שכניה, כי בביתה יש מרתף הו היא ומשפחתה יכולים להסתתר בזמן ההפצצות.

אלבטינה, אוקראינית, ובנה התינוק תקועים במרתף בחרקוב אוקראינה לאחר שטיל נפל על ביתה וטרם נוטרל, 25 בפברואר 2022. באדיבות המצולמים
אלבטינה ובנה במרתף הבית, היום/באדיבות המצולמים

הטיל שנפל על ביתה היום חדר את הגג ונפל בקומה הראשונה. למרבה המזל הוא לא התפוצץ, אך מדובר בסכנת חיים מאחר והוא יכול להתפוצץ בכל רגע. כעת אלבטינה, בעלה והתינוק נצורים במרתף, בתקווה שכוחות הביטחון יגיעו לנטרל את הטיל. לנוכח הלחימה שנמשכת בעיר, קשה לדעת כמה זמן ייקח עד שכוחות הביטחון יגיעו.

"אנחנו יושבים במרתף, הכל פחות או יותר שקט. מחכים ומקווים שמישהו ינטרל את הטיל שבתוך הבית", כתבה אלבטינה לשטאפורה-יפרח.

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully