וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב רהט נעצר בסעודיה: אמר בבית מרקחת "ישראל יותר טובה מכם"

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 20:30

עבד סלאמה הגיע למדינה כדי לעלות למכה, ונעצר לאחר שהטיח ברוקחים שלא הסכימו לתת לו תרופה: "שיהיה לכם שחור". בתיעוד מהאירוע נשמע אומר כי "מדינת ישראל היא הטובה בעולם". בן דודו: "הוא חולה סוכרת, לפעמים הוא לא שולט במה שהוא אומר כשיש לו צניחת סוכר"

בווידאו: הסרטון שהוביל למעצרו של תושב רהט בסעודיה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

תושב רהט נעצר השבוע בערב הסעודית, לאחר שאמר בבית מרקחת מקומי כי "ישראל יותר טובה מכם", משום שהרוקחים המקומיים לא הסכימו לתת לו תרופה שביקש. בתיעוד מהאירוע נשמע אומר "שיהיה לכם שחור. ביקשתי ממנו רופא, אז אמר לי לך לבית מרקחת. אני נשבע שאני במדינה שיש בה מעל ומעבר, מדינת ישראל היא אחלה מדינה בעולם".

הגבר, עבד סלאמה עוברה, נעצר ככל הנראה לארבעה ימים. ממשרד החוץ נמסר כי "המשפחה פנתה אלינו, אך אין לנו פרטים נוספים".

תושב רהט שנעצר בעיר מכה, סעודיה. רשתות חברתיות, אתר רשמי
"ישראל יותר טובה מכם", עבד סלאמה עוברה/אתר רשמי, רשתות חברתיות

דן דודו, מוסא אל עוברה, סיפר לוואלה! כי "יצאנו כ-15 איש מהמשפחה לעלות למכה, אתמול הודיעו למשפחה על המעצר. הוא חולה סוכרת, ולפעמים הוא לא שולט במה שהוא אומר כי יש לו ירידה בסוכר. ממה שאנחנו מבינים, זה מה קרה שם".

"פנינו לוועדה שמטפלת בעלייה למכה דרך הירדנים, והם מטפלים בעניין הזה מול הסעודים. פנינו גם למנסור עבאס שמטפל בזה", סיפר בן הדוד. "אנחנו מאמינים שישחררו אותו בעוד כמה ימים, אבל היו צריכים להתחשב בו כי הוא חולה. בהתחלה הם לא ידעו את זה, אבל אחר כך כבר הבינו והיו צריכים להתחשב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully