וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מעסה ביצע עבירות מין באישה במהלך טיפול בזכרון יעקב

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 20:01

עירן קאקון מעפולה נעצר בחשד שבשבוע שעבר ביצע מעשים מגונים בתושבת פרדס חנה-כרכור במהלך עיסוי רפואי במרפאה של "כללית" במושבה זכרון יעקב. בית משפט השלום בחדרה האריך ב-5 ימים את מעצרו, והוא הושעה מעבודתו עד לבירור העניין. "חשד שביצע עבירות כלפי נשים נוספות"

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף נשים בתל אביב/צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בחדרה האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של המעסה עירן קאקון בן 45, אב לחמישה מעפולה, שנעצר בחשד כי ביום רביעי שעבר עשה מעשים מגונים בתושבת פרדס חנה-כרכור במהלך עיסוי רפואי במרפאה של "כללית" במושבה זכרון יעקב.

"כללית" השעתה את קאקון מעבודתו עד לבירור העניין. בדיון מסר רס"מ אביתר משולם כי "מחומר החקירה עולה חשד ראשוני כלפי אותן עבירות שביצע כלפי לקוחות נוספות".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"תלונה מפורטת שמסבירה לפרטי פרטים את שני המפגשים"/ראובן קסטרו

סניגורו, עו"ד תמיר ויצמן ממשרד עו"ד זהר ארבל, הכחיש את המיוחס לקאקון ואמר כי מדובר במי שקיבלה עיסוי רפואי, לאחר מכן קבעה עוד סדרה של עיסוים רפואיים, ולאחר הטיפול השני התלוננה לגבי הטיפול הראשון והשני. הוא עתר לשחרורו.

סגנית הנשיא, השופטת פנינה ארגמן קבעה כי קיים יסוד סביר לחשד שהחשוד ביצע את העבירה המיוחסת לו. "מדובר בתלונה מפורטת שבשלב זה יותר מאשר על פניה אותנטית ומסבירה לפרטי פרטים את שני המפגשים שהיו לה עם החשוד, כשהמפגש הראשון לטענתה היה תקין ואילו במפגש השני עשה בה מעשה מגונה במהלך העיסוי", אמרה והוסיפה כי "יש הסבר מדוע התלונה הוגשה במועד שהוגשה וההסבר סביר בעיניי".

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully