וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא להפסקת סיגריה - ונפל לבולען בעומק 6 מטרים ואז נפלה עליו מכונת משקאות

27.2.2022 / 23:31

מוכר בחנות יצא להפסקת סיגריה - ולא ישכח אותה בחיים כיוון שבזמן שדיבר בטלפון הוא צנח לפתע לבולען שהופיע יש מאין והוא צנח לעומק 6 מטרים. אם כל זה לא מספיק טראומטי, אחת מהמכונות נפלת אחריו לתוך החור, והוא זכה למקלחת של פחיות

את זה שהעישון מזיק לבריאות כולנו כבר יודעים, אבל כנראה שלא ידענו עד כמה.

הפסקת סיגריה של גבר טורקי כמעט הפכה לקטלנית לאחר שהוא נפל לבולען בעומק של כ-6 מטרים - ואם זה לא מספיק נורא אז מיד נפלה עליו מכונה אוטומטית לממכר שתייה. בניו יורק פוסט דווח שהתיעוד ממצלמת אבטחה של השתלשלות האירועים הביזארית הזו, שהתרחשה בתחילת החודש באיסטנבול, מתפוצץ בימים אלה ברשת.

"פתאום האדמה שעליה דרכתי קרסה מתחת לרגלי", אמר עומר קאקגן לסוכנות הידיעות Newsflash וסיפר שהוא בסך הכל יצא מהחנות שלו כדי לדבר בטלפון ולעשן מול העסק כשלא היו לקוחות באיזור.

התיעוד מתחיל בצורה תמימה כשקאקגן נראה מפטפט בנונשלנטיות בטלפון ומעשן סיגריה. האסון מתרחש כאשר הוא חולף על פני זוג מכונות אוטומטיות לממכר שתייה וחטיפים, כשלפתע האדמה נפערת מתחת לרגליו והוא צונח מטה כמו סצנה מתוך סרט אסונות. אם כל זה לא מספיק טראומטי, אחת מהמכונות נפלה אחריו לתוך הבור, והוא זוכה למקלחת של פחיות על ראשו.

ככה זה נראה

למרות ההרס והמראה המפחיד, על פי הדיווחים בתקשורת המקומית הוא יצא מזה בשלום, מלבד כמה פציעות קלות. "בעלי חנויות סמוכות ועוברי אורח דיווחו על התקרית לרשויות ואני חולצתי על ידי כבאים כעבור 25 דקות", הוא אמר.

גורמים רשמיים חוקרים כעת מה גרם להופעת הבולען, אך ישנן הערכות שבעבר הייתה במקום באר שכוסתה באספלט. עד כה לא דווח האם בעקבות המקרה הוא שוקל להפסיק לעשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully