וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 77: חולדאי הודיע כי יתמודד על ראשות עיריית ת"א פעם נוספת

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 13:04

חולדאי המכהן כראש העיר מאז 1998 אמר בריאיון לגל"צ כי הוא מתכוון להתמודד לכהונה שישית. "כוחי עוד במותניי", אמר אך הדגיש: "ההחלטה הסופית תתקבל עוד שנה"

רון חולדאי. צילום: גיא יחיאלי, אתר רשמי
חולדאי בלשכתו/אתר רשמי, צילום: גיא יחיאלי

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הודיע הבוקר (רביעי) כי יתמודד לראשות העיר פעם נוספת. "מתכוון להתמודד לכהונה שישית, כוחי עוד במותניי" אמר בריאיון לגל"צ. "ההחלטה הסופית תתקבל עוד שנה. במציאות של יוקר מחייה גבוה ופקקים איומים - אני חושב שיש לי מה לתרום".

חולדאי בן ה-77 מכהן כראש העיר תל אביב ברציפות מאז 1998. בבחירות הקודמות לכנסת הכריז כי יתמודד בראש רשימת מפלגת "הישראלים", יחד עם אבי ניסנקורן. בעקבות תוצאות מאכזבות בסקרים הוא פרש מהמרוץ שעות ספורות לפני סגירת הרשימות.

גורמים בעירייה אמרו כי "ההודעה הייתה צפויה. פתאום יצאה תכנית להוזלת יוקר המחיה, פתאום הוזלת החניה. מרגישים את השינוי בטון. ידוע שחלק מחברי המועצה מתכוננים להתמודד מולו, בהם סגני ראש העיר".

לדברי הגורמים, בין היתר צפויים להכריז על התמודדות סגנית ראש העיר מיטל להבי מסיעת מרצ וסגנית ראש העיר ציפי ברנד מסיעת "רוב העיר". סגן ראש העיר ראובן לדיאנסקי מסיעת "חי - חילונים ירוקים", כבר הודיע שיעשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully