וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער פלסטיני בן 14 נורה למוות על ידי חיילי צה"ל בגוש עציון

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 22:22

כוח צה"ל ששהה במארב סמוך לכפר אל-חאדר, פתח בירי לעבר שלושה צעירים פלסטינים, בהם אחמד שחאדה לאחר שאלה השליכו בקבוקי תבערה לעבר כלי רכב ישראליים. מדובר צה"ל נמסר כי "הלוחמים ירו לעבר אחד החשודים בזמן שהשליך בקבוק תבערה ופגעו בו"

בווידאו: הרמטכ"ל מגיב לאירוע מות הפלסטיני בן ה-80/צילום: דו"צ

מוחמד שחאדה, פלסטיני בן 14, נורה למוות היום (שלישי) על ידי כוח צה"ל ששהה במארב, ופתח באש לעברו ושני צעירים פלסטינים נוספים שהשליכו בקבוקי תבערה.

מדובר צה"ל נמסר כי "לפני זמן קצר במהלך פעילות יזומה של לוחמי צה"ל סמוך לכפר אל חאדר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, זיהו הלוחמים שלושה חשודים שהגיעו למרחב בו הושלכו בקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים כמה פעמים בתקופה האחרונה, וסיכנו את הנוסעים בכביש. הלוחמים ירו לעבר אחד החשודים בזמן שהשליך בקבוק תבערה ופגעו בו. לוחמי צה"ל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בנקודה ובהמשך נקבע מותו".

מוחמד שחאדה, בן 14 שנורה למוות על ידי חיילי צה"ל לאחר שיידה לעברם אבנים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
מוחמד שחאדה/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בשבוע שעבר משרד הבריאות הפלסטיני טען כי פלסטיני נהרג מאש צה"ל בעימותים בכפר נבי צאלח שבאזור רמאללה. לפי הדיווחים, ההרוג הוא נהאד ברגותי, תושב כפר עין. בסטורי שהעלה באותו בוקר כתב "אלוהים עשה את הדרך שהולך בה ראויה לגן העדן שלך".

בשבוע שעבר שררה מתיחות ביהודה ושומרון, בין היתר לאחר שח"כ איתמר בן גביר הקים לשכה זמנית בשייח ג'ראח במחאה על מה שהגדיר "אוזלת יד של המשטרה והפקרה של ביטחון התושבים", נוכח הצתה של בית שמתגוררת בו משפחה יהודית, על פי החשד על רקע לאומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully