וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים תדון בשבוע הבא בקיצור מאסרו של משה איבגי

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 9:44

איבגי מרצה עונש של 11 חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע בעבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בשלוש נשים. אם הוועדה תחליט על קיצור מנהלי - הוא ישחורר חצי שנה בלבד לאחר שנכלא, ואם על ניכוי שליש - הוא ישוחרר לאחר שמונה חודשים. פרקליטו: "הוא עושה כל מה שצריך בכלא"

בווידאו: משה איבגי נכנס לכלא לריצוי עונשו על עבירות מין/צילום: שלומי גבאי

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר תדון בשבוע הבא בקציבת עונשו של השחקן משה איבגי, המרצה עונש של 11 חודשי מאסר בפועל. איבגי, שהורשע בעבירות של מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת, החל לרצות את עונש המאסר בכלא חרמון בספטמבר 2021.

הוועדה תדון בשני סוגי שחרורים - שחרור מוקדם על התנהגות טובה המנקה שליש מעונש המאסר, ושחרור מינהלי בגלל צפיפות בבתי הכלא. אם הוועדה תחליט על קיצור מנהלי - הוא ישחורר חצי שנה בלבד לאחר שנכלא. אם על ניכוי שליש - הוא ישוחרר לאחר שמונה חודשים.

משה איבגי בדרך לכלא חרמון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
איבגי נכנס לבית הסוהר, בספטמבר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

"ועדת השחרורים תדון בעניינו של איבגי כמו כל אסיר אחר שמתנהג טוב ולא נשקפת ממנו סכנה לציבור", מסר עורך דינו מיכאל כרמל. "הוא עושה כל מה שצריך בכלא לא קיבל שום הנחות ושום פריבילגיות. אני מאמין ומקווה שהוא ישחורר שחרור מוקדם".

איבגי נכנס מאחורי סורג חמש וחצי שנים מאז חשיפת פרשת ההטרדות בוואלה!. "לא באתי לטיול בתאילנד", אמר עם כניסתו לכותלי הכלא. "אין לי מה להגיד, את מה שהיה להגיד כבר אמרתי ואני מקווה שהתקופה פה תעבור כמו שהיא צריכה לעבור".

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully