וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "חברת הכנסת שרמזה על עסקת שבויים - צעירה, יש דברים שהשתיקה יפה להם"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 8:41

בריאיון ל-103FM אמר שר האוצר כי דבריה של ח"כ מואטי מהעבודה, חברת ועדת חוץ וביטחון, "לא תורמת לקידום אותם עניינים". באשר למתיחות בין אוקראינה ורוסיה אמר ליברמן כי זהו לא עניינה של ישראל, ובנוגע להסכם הגרעין המתגבש בווינה אמר: "אנחנו צריכים להתמודד"

בווידאו:ליברמן מציג את התכנית למגזר החרדי/לשכת העיתונות הממשלתחת

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ראשון) בריאיון ל-103FM לדבריה של חברת ועדת חוץ וביטחון ח"כ אמילי מואטי, שרמזה באירוע "שבת תרבות" על עסקת שבויים קרבה. "בכנסת הזו יש הרבה חברי כנסת צעירים ולא מנוסים", העיר. "יש דברים שהשתיקה יפה להם, בטח מחברי ועדת חוץ וביטחון. כל עוד דבר כזה לא נסגר זה פשוט מיותר לגמרי. עצם העיסוק בדברים האלה ברבים זה לא תורם לקידום אותם עניינים".

הוא הוסיף להתייחס למתיחות בין אוקראינה ורוסיה ואמר כי זהו לא עניינה של ישראל. "יש מעורבות של כל המעצמות, שלא נגזים בחשיבות העצמית שלנו", אמר. "הדבר הכי חכם לעשות זה לשמור על פרופיל נמוך. מה שצריך לעניין אותנו זה לא אוקראינה, אלא וינה. אנחנו לא צריכים לתת הערכות כשאף אחד לא ביקש מאיתנו. זה לא באמת מה שצריך להטריד אותנו, יש דברים הרבה יותר בוערים".

שר האוצר אביגדור ליברמן בישיבת ועדת הכלכלה בנושא הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון, 15 בפברואר 2022. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
שר האוצר בדיון בוועדת הכלכלה בכנסת, בשבוע שעבר/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

באשר לדיווחים מווינה על הסכם הגרעין החדש בין איראן והמעצמות אמר כי "כמו שזה נראה לפחות בתקשורת, יש באמת התפתחות מטרידה ומדאיגה. איראן תקבל כספי עתק שכרגע מוקפאים, ואנחנו נרגיש את כל זה בגבול שלנו. אנחנו צריכים להיערך ולהבין שבסופו של דבר נצטרך להתמודד עם הבעיה האיראנית, ואף אחד לא יעשה את זה במקומנו. מה נעשה? באופן כללי, אנחנו צריכים להיות ערוכים ומסוגלים להתמודד לבד. אני לא יודע מה נעשה, אבל בוודאי אנחנו צריכים להיות ערוכים ולעשות כל מה שאנחנו מחויבים לעשות. כמה שפחות נדבר על זה בתקשורת, זה יהיה בריא יותר".

הוא התייחס לדיון שנערך בשבוע שעבר בוועדת הכלכלה בכנסת, ולביקורת על כך ששתה קפה מול מובילות מחאת העצמאים צמרת אביבי. "אני באמת לא מבין את ההמולה", אמר. "אני יושב שלוש שעות בוועדה בדיון שכולו פופוליזם וציניות. אף אחד מחברי הכנסת לא דיבר על העסקים והעצמאים. אחרי שלוש שעות אתה מטבע הדברים לא יכול לשבת בלי לגימת קפה. הקשבתי בקשב רב. אני מדבר על נתונים ומספרים, ואומר לך שלבי איתה ועם האנשים שנפגעו. צריך לסייע להם. אבל המשק הישראלי בצמיחה. אני לא בוחן כליות, אני לא צריך לתת את ההערכה שלי. אני בודק את כל עולם העסקים, ונסייע לכל מי שנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully