וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ממצלמת הקסדה: ילדה בת תשע מחולצת מדירה בוערת במצב בינוני

עודכן לאחרונה: 19.2.2022 / 21:41

הילדה שחולצה על ידי כבאים מדירת מגורים בוערת ברחוב דוד וולפסון בראשון לציון התחבאה בחדר הכביסה עד להגעת כוחות ההצלה. בסרטון היא נשמעת אומרת: "אני לא שומעת כלום". היא אושפזה בבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהיא סובלת משאיפת עשן. מצבה מוגדר בינוני

בווידאו: ילדה בת שבע חולצה מדירה בוערת בראשון לציון/צילום: כיבוי והצלה

כבאים מתחנת ראשון לציון חילצו היום (שבת) ילדה בת תשע מדירה בוערת. מוקד 102 של מחוז מרכז קיבל את ההודעה על השריפה בשעה 11:53. הכבאים פרצו לדירה אפופת העשן והחלו בפעולות לאיתור לכודים. הם גילו את הילדה מסתתרת בחדר הכביסה, חילצו אותה והעבירו את הילדה לטיפול כוחות מד"א.

בסרטון נראים הכבאים לפני הכניסה לדירה כשהם פורצים את הדלת, ונכנסים פנימה עוטים מסיכות גז. הם קוראים לילדה "איפה את"? וכאשר הם מוצאים אותה, הם מרימים ומכסים אותה בשעה שהאש עדיין בוערת. גם קולה של הילדה נשמע ברקע אומרת "אני לא שומעת כלום".

חובש רפואת החירום במד"א בן פלד סיפר כי "כשהגענו עם ניידת הטיפול נמרץ לרחוב, האבא הביא אלינו את הילדה כשהיא בהכרה, וסובלת משאיפת עשן. הענקנו לה מיד טיפול רפואי שכלל חמצן בריכוז גבוה, על מנת להקל על הקושי בנשימה, ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה יציב". הילדה אושפזה בבית החולים שמיר-אסף הרופא ומצבה מוגדר כבינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully