וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג ה-13 מתחילת השנה: פועל בן 54 מת בנתניה, חשד שהתחשמל

עודכן לאחרונה: 18.2.2022 / 21:34

ההרוג הוא אלכסנדר סברדלנקו מחיפה. חובשי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. הקבוצה למאבק בתאונות בניין פנתה לשרת הכלכלה ברביבאי בבקשה לקדם צעדים וחקיקה להבטחת בטיחותם של העובדים, אך לדבריה לא נענתה

פועל בן 54 נהרג במהלך עבודתו בנתניה, 18 בפברואר 2022/מד"א

פועל בן 54 מת היום (שישי) במהלך עבודתו על גג מבנה מגורים ברחוב א.ד. גורדון בנתניה, קיים חשד שהתחשמל. הפועל, אלכסנדר סברדלנקו מחיפה, הוא ההרוג ה-13 בתאונות עבודה מתחילת השנה והשלישי השבוע.

"כשהגענו לבניין המגורים עלינו לחדר המכונות בגג וראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פראמדיק מד"א, רפי שבע. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל מצבו היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

פועל בן 54 נהרג במהלך עבודתו בנתניה, 18 בפברואר 2022. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

"בתשעת החודשים האחרונים עלה בלמעלה מ-50% מספר העובדים הנהרגים באתרי הבנייה", נמסר מהקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה. "לפני שבועיים וחצי פנינו הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה לשרת הכלכלה אורנה ברביבאי בפנייה דחופה להפעלת סמכותה להובלת צעדי חקיקה, מדיניות וביצוע לקידום בטיחותם המעורערת של העובדים". לדבריהם, הפניה לא זכתה למענה, גם כשפנו פעם נוספת.

עוד פנו מהקבוצה ליושבת ראש וועדת העבודה והרווחה של הכנסת ח"כ אפרת רייטן וליו"ר וועדת המשנה לבטיחות בעבודה ח"כ אוסמה סעדי, כדי לכנס בדחיפות את הוועדה ואת וועדת המשנה לדיון דחוף וסדרת דיונים בצעדים הנדרשים מהרשויות השונות לקידום בטיחותם של העובדים. "יש לקוות שמהלך יצא לפועל בדחיפות הנדרשת", כתבה אתמול מנהלת הקבוצה, ד"ר הדס תגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully