וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערב לפני אבא עשה הליכה כמו כל יום - ופתאום הוא התמוטט בטסט. חלום בלהות"

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 9:02

עו"ד ירדן חג'בי חיון, בתו של משה חג'בי שמת אתמול במהלך מבחן נהיגה, סיפרה בריאיון ל-103FM כי אביה היה לחוץ לפני הטסט, אך התנהג כרגיל. "זו טרגדיה, אנחנו בשוק טוטלי", סיפרה וספדה לאביה: "היה באמת מלח הארץ, פטריוט אמיתי ואיש משפחה"

עו"ד ירדן חג'בי חיון, בתו של משה חג'בי שמת אתמול (רביעי) במהלך מבחן נהיגה, סיפרה הבוקר כי לפני הטסט שביצע, שידר אביה למשפחה כי מבחינתו הכול בסדר, אך בדיעבד הבינה שהוא היה לחוץ לקראת הטסט.

"הוא קם ב-6 בבוקר עם אימא שלי, אמר לה, 'אני הולך לעשות לפני כן שיעור רענון', והלך לעשות אותו", סיפרה בתו. "הוא סיים את השיעור, ובשש הדקות הראשונות הוא היה בסדר. אבל במהלך הטסט הוא פשוט התמוטט, וכולנו לא הבנו מה קרה, איך זה קרה. אנחנו באמת בשוק כי זה לא דבר שהיה בכלל בתכנון".

לדבריה, לפני כשנתיים נפל אביה במוסך וסבל מדימום בראש: "הוא החלים מזה בנס". "הוא היה בן אדם מאוד חזק, מאוד חסון, עשה הליכות, אהב את הטבע, הוא ניהל ענף נוי בכרמיה, באמת אדם חזק ולכן כולנו הוכינו בתדהמה", הוסיפה חג'בי חיון.

משה חג׳בי. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
היה לחוץ לקראת הטסט. מכוניות ללימוד נהיגה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"זו טרגדיה, אין לי מילים אחרות להגדיר את זה כי זה לא משהו שהיה צפוי בכלל", אמרה בצער. "רק שלשום בלילה הוא עשה הליכה כמו כל יום והכול רגיל, דיבר איתנו, והלך לנחם בשבעה אב של מישהו אחר - ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו נמצאים בתוך הדבר הזה. פשוט אין לנו מילים, אנחנו בעצמנו בשוק טוטלי. אנחנו מקווים שאנחנו בחלום בלהות, אנחנו לא קולטים בכלל את העניין".

"אבא עבר דברים קשים בחיים, הוא היה לוחם צנחנים והוא עבר מלחמות", ספדה ירדן לאביה משה. "זו טרגדיה כי הוא באמת מלח הארץ, פטריוט אמיתי, איש משפחה".

חג'בי התמוטט ואיבד את הכרתו אמש בזמן שערך מבחן נהיגה בשדרוץ. הבוחן, ששהה עמו ברכב, חייג למד"א ומיד קיבל תדרוך טלפוני לפתוח בפעולות החייאה בניסיון להציל את חייו. צוות מד"א שהגיע למקום המשיך בפעולות ההחייאה ופינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון, אך שם נקבע מותו.

בוחן הנהיגה שחזר: "ניסיתי לעשות לו החייאה, ושוב ניסיתי. הרכב היה בנהיגה והזזתי את ההגה כדי למנוע תאונה", סיפר. "האמבולנס הגיע במהירות ופינה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully