וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 מתנחלים נעצרו בחשד לתקיפת פלסטינים בכפר חווארה בחודש שעבר

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 8:31

לפי חקירת משטרה החשודים נסעו בשיירה לכיוון יצהר ועצרו בכפר כשהם אוחזים באלות. הם יידו אבנים לעבר כלי רכב, בתי עסק ופלסטינים שהיו במקום. בעקבות כך, 3 פלסטינים נפצעו באורח קל ונזק נגרם לרכוש. הם מובאים לחקירה ובהתאם להתפתחויות יוחלט באם להביאם לדיון בביהמ"ש

בווידאו: שיירת מתנחלים תועדה בחווארה דקות לפני שתקפו פלסטינים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

17 מתנחלים נעצרו הלילה (רביעי) בחשד לתקיפת פלסטינים בכפר חווארה שבשומרון בחודש שעבר. לפי חקירת משטרה החשודים נסעו בשיירה לכיוון יצהר ועצרו בכפר כשהם אוחזים באלות. כמו כן, הם יידו אבנים לעבר כלי רכב, בתי עסק ופלסטינים שהיו במקום. בעקבות כך, שלושה פלסטינים נפצעו באורח קל ונזק נגרם לרכוש.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מהמקרה, נראים שיירת מתנחלים בחווארה דקות ספורות לפני המתקפה. זאת, ככל הנראה במסגרת חגיגות שחרור של אחד מצעירים מהכלא. לפי עדויות, כוחות צה"ל עמדו בסמוך וניסו לחצוץ בין המתנחלים לפלסטינים, אך ללא הצלחה. כמו כן, נופצו חלונות ראווה של חנויות וכמה מכוניות ניזקו. מנגד, המתנחלים דיווחו על כמה נהגים ישראלים שהותקפו באבנים על ידי פלסטינים באזור.

נזק נגרם למספר כלי רכב פלסטינים ובתי עסק בכפר חווארה שבשומרון. מועצת חווארה ועיתונאים מקומיים, אתר רשמי
נזק נגרם לכלי רכב. תיעוד מהתקיפות/אתר רשמי, מועצת חווארה ועיתונאים מקומיים

א', תושב בנימין שהשתתף בשיירה יחד עם אשתו ובתו בת השנה דוחה את הטענות כלפי הנוסעים בשיירה וטוען כי הם הותקפו על ידי הערבים ונאלצו להגיב: "הערבים התחילו בזריקות האבנים, גם לעבר מכוניות עם נשים וילדים - ואז הבחורים הגיבו. חטפתי אבן סנטימטרים ספורים מתחת לחלון בו ישבה הבת שלי עוד לפני שהכל התחיל. רכבים רבים של תושבים ישראלים ספגו פגיעות של אבנים וסלעים. תושב יצהר שנסע באותו זמן בציר, נפצע מסלע שהושלך לעברו".

המשטרה פתחה בחקירה סמויה של המקרה, שעם מעצרם של המתנחלים הלילה הפכה לגלויה. הם מובאים לחקירה ובהתאם להתפתחויות יוחלט באם להביאם לדיון בעיניינם בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully