וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה בדיקת DNA וגילתה סוד ענק על המשפחה שלה

13.3.2022 / 23:53

בחורה שיתפה תגלית עצומה שחשפה על סבתא שלה, שמסתבר שחיה בשקר ובזהות בדויה במשך כל השנים ו"לקחה את הסוד שלה איתה לקבר"

בדיקת DNA חשפה סוד משפחתי/thekennedyproj

לכל אחד יש את הסודות שלו, אבל רובנו לא היינו מצפים שהמשפחה שלנו תסתיר מאיתנו סוד עצום במשך כל חיינו. אבל זה בדיוק מה שקרה לבחורה שפירסמה את סיפורה בטיקטוק תחת הכינוי thekennedyproj שם היא חשפה סוד עצום שסבתא שלה הסתירה ממנה.

בסרטון שהיא העלתה לרשת ונצפה כבר כ-6 מיליון פעמים, הבחורה הסבירה כיצד בדיקת DNA שערכה חשפה שלמשפחה שלה יש הרבה קרובי משפחה מהצד של הסבתא - זאת למרות שהיא בעצמה טענה תמיד שהיא יתומה והייתה בת יחידה.

הנה סיפורה

היא סיפרה שבדיעבד התגלה לה שסבתא שלה פשוט "מחקה את העבר שלה", שינתה את שמה והתחזתה למישהי אחרת בתקווה שיהיו לה חיים טובים יותר. בפוסט שהעלתה הבחורה היא חשפה: "לסבתא שלי היה סוד עצום שהיא לקחה איתה לקבר ועכשיו גילינו מה היה הסוד. היא נפטרה ב-2002 ואנחנו חשבנו שהיא נולדה ב-1933, ידענו שהיא הייתה יתומה ובת יחידה. שאין לנו שום קרובים מהצד שלה ושהשושלת המשפחתית שלה מתה יחד איתה".

אלא שמסתבר שהסבתא ממש לא הייתה בת יחידה: "המשפחה שלי עשתה בדיקה גנטית שגילתה שיש לנו שורשים אפרו אמריקאים, למרות שסבתא שלי אמרה שאנחנו ממוצא אנגלי. אני יודעת שאתם תסתכלו עליי ותהיו מבולבלים - משום שגם אני מבולבלת". הבחורה, בלונדינית ולבנה לגמרי, הסבירה שהמשפחה שלה עדיין מבררת פרטים ומנסה להבין את השורשים המשפחתיים, אבל הבדיקה הראתה שיש להם קשר הדוק למשפחה בווירג'יניה.

וזו סבתא שלה

הם שמרו על קשר עם המשפחה הזו והחליפו תמונות, ואז הם גם גילו שהסבתא לא הייתה בת יחידה: "הסתבר לנו שמיליסנט ואוג'ן (הלוא היא סבתא שלי) נולדה ב-1927, לא ב-1933. היא נולדה למשפחה של 15 ילדים, כולם אפרו אמריקאים שחיים בוירג'יניה. ההורים שלה מתו כשהיא הייתה צעירה, אך היא לא הייתה ילדה יחידה כפי שהיא טענה".

היא החליטה להתנתק לגמרי מהמשפחה שלה ולאמץ לעצמה זהות חדשה לגמרי. היא שינתה את שמה, בגלל שהייתה בהירת עור היא אפילו בחרה גזע אחר ומחקה את זהותה הישנה. "עכשיו יש לי משפחה שלמה חדשה וזה הזוי ומוזר. ויש חלק בי שלא ממש יודע מי אני", היא הוסיפה, "אני גם נרגשת כי יש לי משפחה שלמה שלא ידעתי שקיימת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully