וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד אריאל חלה בסרטן נדיר. משפחתו, שעזבה הכל בשביל הטיפולים, מבקשת כעת עזרה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 12:19

אריאל בורגן בן התשע מעוטף עזה חש ברע לפני כתשעה חודשים, ובאבחון התגלה "חלום הבלהות של כל הורה". אחרי עשרות טיפולי קרינה, הוריו עזבו את עבודתם ואת ביתם ונסעו למיאמי כדי שיקבל שם טיפול חדשני. כעת הם פותחים במימון המונים ומבקשים: "תנו לנו כוח בדרך להחלמה"

במאי האחרון, במהלך מבצע "שומר חומות", בני הזוג מיכל ונמרוד בורגן מעוטף עזה קיבלו בשורה קשה: בנם אריאל בן התשע אובחן כחולה בסרטן במוח מסוג אלים ונדיר. בעקבות זאת, השניים עזבו את עבודתם ואת ביתם ונסעו למרכז לטיפול בסרטן במיאמי, כדי להתנסות בטיפול חדשני ששואף להיאבק במחלה. כעת, הם פתחו בקמפיין מימון המונים, כדי שיוכלו להמשיך ולתמוך בבנם בדרך להחלמה.

האם, מיכל בורגן, מספרת כי המשפחה הגיעה לחדר המיון לאחר שאריאל לא חש בטוב. "תוך כלום זמן כבר קיבלנו אבחנה קשה מנשוא, שלאריאל יש סרטן אלים מאוד במוח", אמרה. התזמון היה עגום במיוחד. "הבשורה הזאת, שמפלחת את הלב ומשאירה אותו לדמם, שהיא חלום הבלהות של כל הורה - כזו שאפילו בינינו לבין עצמנו מפחדים להעלות בדמיון - הפכה למציאות חיינו. אנחנו תושבי עוטף עזה. הסרטן אובחן במהלך מבצע 'שומר חומות' והמציאות הפרטית והלאומית התערבבו לכדי מלחמת תופת אחת", סיפרו ההורים.

אריאל בורגן בן 9 חלה בסרטן מוח אלים, הוריו יצאו בקמפיין גיוס להצלת חייו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"ילד עם כוחות על. פייטר אמיתי-אמיתי". אריאל בן התשע/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"מכאן העניינים תפסו תאוצה מטורפת, הוא נכנס לניתוח מוח ועבר דרך מאוד מאוד כאובה, אישפוז מאוד ממושך, מעל ל-30 טיפולי קרינה", סיפרו הוריו של אריאל. "אנחנו הבטחנו לו שעד סוף הדרך אנחנו איתו. לא נוותר ונגיע לאן שצריך ונלך לאן שצריך. ברגע שקיבלנו את ההודעה שאריאל יכול להגיע לארצות הברית ולקבל את הטיפול המתאים עבורו, הטיפול החדשני ביותר שיש לרפואה לתת לסוג הסרטן הספציפי של אריאל, ארזנו הכל, עזבנו משפחה, בית, עבודה - ותוך חמישה ימים הגענו למרכז הסרטן במיאמי והצטרפנו לטיפול המיוחד ללא כל תמיכה, ללא שום עזרה כלכלית. הדבר היחיד שמחזיק אותנו כאן זה התמיכה שלנו כמשפחה כהורים - מחויבות גדולה לבן שלנו".

"אריאל הוא ילד עם כוחות על, הוא פשוט סופרמן. הוא ילד שמח, חיובי, אופטימי, הוא חזק, הוא פייטר אמיתי-אמיתי. הוא פשוט מבין שהחיים האלה הם מתנה", הם אומרים, ומבקשים מהציבור לתת לו "עוד כוח בדרך להחלמה".

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully