וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר מנהלת הגן בפתח תקווה ובתה הגננת החשודות בהתעללות: "הכו ילדים קטנים"

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 10:53

חוקרי ההמשטרה הציגה לבית משפט השלום בעיר סרטונים המתעדים אלימות לכאורה כלפי ילדי הגן: "אירוע חמור, שתי החשודות הזניחו בצורה קשה ילדים". השופטת הסכימה לעכב את פרסום שמותיהן ושם המעון

בווידאו: ביהמ"ש העליון דן בערעור כרמל מעודה על חומרת העונש שלה/מערכת וואלה!

מעצרן של מנהלת הגן בפתח תקווה ובתה הגננת, החשודות בהתעללות בפעוטות, הוארך היום (רביעי) בחמישה ימים. עם זאת, בית משפט השלום בעיר קיבל את הערר שהגישו השתיים, תושבת פתח תקווה בנות 50 ו-30, ועיכב את פרסום שמותיהן ושם המעון לבינתיים.

החקירה נפתחה עם קבלת תלונה מהוריה של אחת מילדות הגן, כבת שנתיים, שחשדו כי היא סובלת מהתעללות פיזית מצד האחראיות - שהביאה לדבריהם לשינוי התנהגותי מצד הילדה. המשטרה החלה בגביית עדויות מהורי הילדה, לצד איסוף תיעודים ממצלמות הגן וצפייה בחומרים. כתוצאה מכך אותרו כמה מקרים של אלימות קשה מאוד לכאורה מצד הגננת כלפי כמה ילדים במועדים שונים, ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש.

גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
גן ילדים, אילוסטרציה/TPS, שלו שלום

"מדובר באירוע חמור", אמר נציג המשטרה בדיון. "שתי החשודות הזניחו בצורה קשה ואף היכו ילדים ממש קטנים". הוא ציין כי מנהלת הגן אף הודתה בחקירה שהייתה עדה לאלימות מצד בתה כלפי הילדים - ולא מנעה זאת. "זה גם מעשה חמור כשלעצמו", הדגיש.

מנגד, סנגורן של השתיים, עו"ד קובי סודרי, ציין כי שתי החשודות שיתפו פעולה בחקירתן ולא ניסו לשבש אותה. "הן נתנו הסברים מלאים. שתיהן נעדרות עבר פלילי ולא עלו נגדן טענות כאלה בעבר", הוסיף.

השופטת דורית נוי-סבן קבעה, אחרי צפייה בסרטונים שהציגה המשטרה המתעדים לכאורה חלק מהמעשים, כי קיים חשד סביר נגד השתיים. "מעשיהן של החשודות מקימים עילת מעצר של מסוכנות, מהעובדה כי המעשים בוצעו כלפי ילדים רכים בשנים שהיו תחת השגחתן", קבעה.

סייע בהכנת הכתבה: אלון חכמון, מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully