וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה מנהלת גן ואת בתה הגננת בחשד להתעללות בפעוטות

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 17:08

החקירה נפתחה עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים בגן בפתח תקווה, שחשדו כי בתם סובלת מהתעללות פיזית מצד האחראיות, בנות 50 ו-30. המשטרה החלה בגביית עדויות מהורי הילדים בגן ותבקש מחר להאריך את מעצרן של השתיים

גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
גן ילדים/TPS, שלו שלום

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) מנהלת גן ואת בתה הגננת בחשד להתעללות בפעוטות בגן ילדים בפתח תקווה. החקירה נפתחה עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים בגן שחשדו כי היא סובלת מהתעללות פיזית מצד האחראיות, תושבות פתח תקווה בנות 50 ו-30, שהביאה לטענתם לשינוי התנהגותי מצד הילדה. המשטרה תבקש מחר את הארכת מעצרן של השתיים.

בתוך כך, המשטרה החלה בגביית עדויות מהורי הילדה ובהמשך מהורים נוספים, לצד איסוף תיעודים ממצלמות הגן וצפייה בחומרים בהתאם לצו שיפוטי. עם התפתחות החקירה, ניתוח העדויות וצפייה בחומרי התיעוד אותרו כמה מקרים של אלימות קשה מאוד מצד הגננת כלפי כמה ילדים במועדים שונים, ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני שלושה שבועות כתב אישום נגד סוזן חסון, גננת בת 66 בפעוטון "בספורט לי גן" בגבעתיים, בגין התעללות ובאלימות נגד חמישה פעוטות בגילאי חצי שנה. הסייעת בפעוטון התריעה בכמה הזדמנויות למנהלי הגן על הנעשה, וכשאלו לא עשו דבר - פנתה לאחת האמהות.

בדצמבר גזר בית משפט השלום בפתח תקווה שנתיים מאסר בפועל על לירז נתן, סייעת בפעוטון "בייבי לאב" של הגננת המתעללת כרמל מעודה. בנוסף נגזרו על נתן, בת 34, שישה חודשי עבודות שירות ותשלום פיצויים של 5,000 שקלים לכל אחת מחמש המשפחות הנפגעות.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully