וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל מעודה משכה את הערעור: תרצה 9.5 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:53

הגננת מראש העין שהורשה בעבירות של התעלות ותקיפת פעוטות חזרה בה מערעורה לעליון ותרצה את עונשה במלואו. הורים לילידם שלמדו בגן של מעודה הביעו שמחה מההחלטה: "סוף סוף אפשר לנשום, נגמר הסיוט המתמשך"

בווידאו: ביהמ"ש העליון דן בערעור כרמל מעודה על חומרת העונש שלה/מערכת וואלה!

כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין, משכה היום (רביעי) את הערעור על עונשה שהגישו פרקליטיה לבית המשפט העליון. מאחר וחזרה בה מהבקשה, מעודה תרצה את העונש שנגזר עליה במלואו - 9.5 שנות מאסר.

מעודה הורשה בדצמבר 2020 בעבירות של התעללות ותקיפת פעוטות, וביולי 2021 היא נידונה למאסר. הפרשה נחשפה לאחר שאחת הסייעות בגן "בייבי לאב" שבבעלות מעודה בת ה-25 הגישה תלונה במשטרה נגדה.

תחילה הכחישה מעודה את האשמות נגדה, ובהמשך הופצו בכלי תקשורת סרטונים המתעדים את המתרחש בגן, ואת אופן התנהלותה של מעודה כלפי הפעוטות. בסרטונים נראתה מעודה מכה פעוטות, קושרת אותם לכיסא, ומטיחה אותם לעבר המזרן.

הכרעת דין | כרמל מעודה, מפעילת גן 'בייבי לאב' בראש העין. המחוזי מרכז (לוד) 9 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
כרמל מעודה בבית המשפט/ראובן קסטרו

יוסי חברה, אבא של לין מהגן של כרמל מעודה ומנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, בירך על ההחלטה. "עכשיו אפשר לומר חד משמעית שנושא כרמל מעודה נגמר. כרמל מעודה תשב 9 וחצי שנים ואני אדאג לזה גם אם לרגע תהיה חשיבה של שחרור מוקדם. אבל אנחנו רחוק משם".

מוריה קואליו, אמא של אריאל שלמד בגן של מעודה, אמרה: "אני פשוט בוכה מהתרגשות. סוף סוף אפשר לנשום קצת. אני רק מצרה על כך שהיינו צריכים עוד שבוע לחכות לזה. הייתי רוצה שההחלטה תיכתב על ידי בית משפט העליון שכל מתעללת תדע שאין לה מה לערער אבל בכל מקרה אני שמחה שזה המקרה כרגע. אנחנו בסיוט מתמשך וממשיכים לאסוף את השברים אבל לפחות בכרמל מעודה כבר לא נצטרך להתעסק".

עו"ד אורי סקוזה המלווה את ההורים אמר כי כרמל עשתה בחוכמה מצידה שכן בית המשפט העליון השמיע את דעתו בדיון שהתקיים שבוע שעבר. "קשה היה שלא להתרשם כי שלושת השופטות סבורות שמעשיה של כרמל חמורים ביותר והם ברף העליון של הפשיעה. חשוב לציין כי מטבעו של בית המשפט העליון הרי שהשופטים בו נחשפים למקרים החמורים ביותר במדינה, ובכל זאת היה לשופטות זעזוע מהדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully