וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגננות נעצרו בחשד להתעללות, האמהות מסרבות להאמין: "לא היו נורות אזהרה"

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 19:57

מנהלת הגן בפתח תקווה ובתה הגננת נעצרו בחשד שהתעללו בפעוטות. מצלמות הגן חשפו תיעודים קשים של אלימות, טלטולים והטחות של הילדים. ק', שילדיה התחנכו בגן, סיפרה על רגעי ההלם: "כל ההורים היו תמיד מרוצים, הילדים שלי היו מאושרים"

בווידאו: ביהמ"ש העליון דן בערעור כרמל מעודה על חומרת העונש שלה/מערכת וואלה!

אמהות לילדים שהתחנכו בגן בפתח תקווה, בו לפי החשד המנהלת והגננת התעללו בפעוטות, מסרבות לעכל את דבר המעצר. "אני בשוק לא נורמלי", סיפרה ק', ששני ילדיה היו בגן לפני כשנתיים. "מנהלת הגן הייתה כמו בת בית אצלי. עכשיו אני חוששת שאולי היה משהו ולא שמתי לב".

מנהלת הגן, כבת 50, ובתה, כבת 30, נעצרו הבוקר (שלישי) בחשד שהתעללו בפעוטות בגן הילדים בו עבדו. החקירה נפתחה לאחר שהמשטרה קיבלה תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים, שחשדו שהיא סובלת מהתעללות פיזית בגן, שאף הביאה לשינוי התנהגותי אצלה. "לא ראיתי נורות אזהרה, לא היה שום דבר", הוסיפה ק', והסבירה שאולי תקופת הקורונה השפיעה על ההתנהלות. "היא תמיד תמכה בפיקוח על הגנים, כל ההורים היו תמיד מאוד מרוצים, הילדים שלי היו מאושרים. אני בשוק מוחלט", אמרה.

גן ילדים בו חשודה הגננת בצהרון בתקיפת ילדים, ירושלים, 9בינואר 2022. שלו שלום, TPS
"שוק לא נורמלי". גן ילדים/TPS, שלו שלום

לאחר קבלת התלונה, המשטרה החלה בגביית עדויות מהורי הילדה ובהמשך מהורים נוספים, לצד איסוף תיעודים ממצלמות הגן וצפייה בחומרים בהתאם לצו שיפוטי. עם התפתחות החקירה, ניתוח העדויות וצפייה בחומרי התיעוד אותרו כמה מקרים של אלימות קשה מאוד מצד הגננת כלפי כמה ילדים במועדים שונים, ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully