וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ליד המסגד: גבר בן 30 נורה למוות ברמלה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:53

על פי הדיווחים, הנרצח נורה בחזהו ובראשו. צוות של מד"א קבע את מותו בזירת האירוע, ושוטרים מתחנת רמלה פתחו בסריקות אחר מבצע העבירה, ובאיסוף ממצאים בזירה. מאז תחילת השנה נרצחו ברחוב הערבי שמונה בני אדם, ובהם שישה גברים ושתי נשים. אף מקרה לא פוענח עד כה

גבר נדקר ברמלה, תמונות מהזירה 06 בפברואר 2022. פאנט
זירת הרצח ברמלה/פאנט

גבר כבן 30 נורה הבוקר (ראשון) ליד מסגד ג'ואריש ברמלה. על פי דיווחים ראשונים, הקורבן נורה בחזהו ובראשו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה. שוטרים של תחנת רמלה פתחו בסריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה לצורך בחינת הרקע והנסיבות.

פרמדיקית מד"א טל אור, שהייתה בין אנשי הרפואה שהגיעו לזירה, סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע מחוסר הכרה ועם פצעי ירי בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בעיר הסמוכה לוד אירע אתמול ניסיון לרצח של צעירה בת 26, למיס אבו לבן, שבעקבותיו נעצר אחיה בחשד שהיה מעורב במעשה. בחודש שעבר נרצחה ברמלה סוהילה מוגרבי-ג'רושי בת ה-36. בסוף השנה שעברה נהרגה בעיר סיהאם אבו עישבה, בפיצוץ רכבה בשכונת ג'ואריש. בתה של אבו עשבה ונכדתי היו איתה ברכב לפני הפיצוץ ונפצעו באורח בינוני וקל.

על פי נתוני מרכז אמאן נרצחו השנה במגזר הערבי שמונה בני אדם, שבעה מהם בחודש ינואר ואחד במהלך פברואר. מקרב הנרצחים שישה הם גברים ושתיים הן נשים. אף אחד ממקרי הרצח לא פוענח. בשנה שעברה נרצחו ברחוב הערבי 128 אנשים, ובהם 112 גברים ו-16 נשים. 82% ממקרי הרצח ברחוב הערבי מאז שנת 2000 בוצעו בנשק חם.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully