וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהכריזה על דחייה בלבד: אסם הודיעה שתבטל את עליית המחירים של מוצריה

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 20:58

לאחר שבתחילה הודיעה שתדחה את עליית המחירים לאחרי פסח, הערב הודיעה החברה כי תבטל אותם לגמרי. "מתוך רצון אמיתי להיות קשובים לרחשי לבם של הציבור, קיבלנו החלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות הללו", נמסר מהחברה. מחאת הצרכנים צברה תאוצה לאחר פרסום פוסט בתכנית הצינור

בווידאו: מנכ"ל חברת אסם, אבי בן אסאייג מודיע על ביטול העלת מחירים/צילום: אסם

אסם הודיעה הערב (חמישי) כי תבטל את עליית המחירים בישראל. זאת, בהמשך למחאה שפרצה השבוע עם ההכרזה על עליית המחירים של מוצרי החברה, וכן לאחר הודעת החברה לפני יומיים, לפי תדחה את עליית המחירים לאחרי פסח. מהחברה נמסר כי החליטה לספוג את מלוא ההתייקרויות במטרה "לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה בישראל".

בהודעה שנמסרה מאסם נטען כי ההחלטה התקבלה "למרות העובדה כי בשנה האחרונה החברה חוותה התייקרות מצטברת בהיקף חסר תקדים בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה". עוד נכתב כי ההתמודדות עם יוקר המחייה בישראל "איננה מונחת על כתפיה של תעשיית המזון בלבד", ואף על פי כן בחרה החברה לפעול באופן זה של ביטול החלטתה להעלות מחירים, כדי "לחפש דרך משותפת הבנויה על תרומה הדדית של כל הגורמים שיכולים לסייע".

"אך טבעי הוא שליבנו פתוח לרגשות הצרכנים ומשום כך החלטנו לשנות את החלטתנו ולבטל את עליית המחירים", אמרה דן פרופר, יו"ר דירקטוריון אסם-נסטלה. "אני תקווה כי צעד זה ישמש פתח לתקופה חדשה של מיתון ההתייקרויות במשק".

מוצרי אסם. הדס פרוש, shutterstock, פלאש 90
מוצרי אסם/פלאש 90, הדס פרוש, shutterstock

"החלטתנו להעלות בצורה מתונה את מחירי חלק ממוצרי החברה, נבעה מהתייקרויות כבדות במחירי חומרי גלם, אריזה ועלויות התובלה בעולם", הסביר אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה, "אולם מצבם המורכב של רבים מהצרכנים בישראל והלך הרוח הציבורי, הביאו אותי למסקנה כי עלינו לבטל את עליית המחירים ולספוג את מלוא ההתייקרויות. אני משוכנע שמהלך זה, יתרום לחיזוק הברית רבת השנים בנינו ובין מיליוני הצרכנים הנאמנים שלנו".

לאחר ההודעה על ביטול עליית המחירים אמר שר האוצר אביגדור ליברמן, "השבוע בלמנו את ההתייקרויות במזון, במוצרי הצריכה ובתחבורה הציבורית, אבל זה לא נגמר". עוד אמר כי "בנוסף לרפורמה ביבוא, הרפורמה בחקלאות ומהלכים נוספים עליהם כבר הודענו, בימים הקרובים נסיים לגבש צעדים נוספים להוזלת המחייה בישראל".

עוד בוואלה!

גם אסם נכנעת ללחץ: עליית המחירים תידחה בשלושה חודשים

לכתבה המלאה
אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
"הלך הרוח הציבורי הביאו אותי למסקנה כי עלינו לבטל את עליית המחירים". בן אסאייג/סטודיו אסם

ביום שלישי החליטה אסם לדחות את התייקרות מוצריה בשלושה חודשים. זאת, לאחר פגישה בין שר האוצר אביגדור ליברמן ליו"ר החברה דן פרופר והמנכ"ל אבי בן אסאייג. בפגישה סיכמו השלושה כי העלאת המחירים תתרחש רק לאחר הפסח. על פי הודעת החברה שיצאה אז, בשלושת החודשים הבאים היא תקיים "בחינה מעמיקה" של דרכים שונות למתן את ההתייקרות הצפויה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully