וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגשו במחסום ונעצרו: 3 חשודים בגניבות רכבים נתפסו בתום מרדף

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 11:42

המשטרה פתחה במעקב לילי כחלק מחקירה סמויה שערכו בשבועות האחרונים, ותפסו את החשודים בחניון באשקלון. השלושה החלו להימלט מהשוטרים ונסעו ברחבי העיר במהירות גבוהה ובאופן מסוכן. באזור שער הנגב לוחמי מג"ב הקימו מחסום - החשודים התנגשו בו, ונעצרו

בווידאו: תיעוד מרדף משטרתי אחרי חוליית גנבי רכבים שפעלה באשקלון ונתפסה סמוך לשער הנגב/צילום: משטרת ישראל

שלושה חשודים תושבי הפזורה הבדואית בנגב נעצרו הלילה (חמישי) בתום מרדף משטרתי, לאחר שגנבו רכבים פעמים רבות. המשטרה פתחה במעקב לילי כחלק מחקירה סמויה בשבועות האחרונים, ותפסו אותם בחניון בר כוכבא באשקלון. החשודים התחילו להימלט מהשוטרים ונסעו ברחבי העיר במהירות גבוהה ובאופן מסוכן. באזור שער הנגב לוחמי מג"ב הקימו מחסום משטרתי - החשודים התנגשו בו, וכך נעצרו, כשלרשותם אמצעי גניבות רכבים.

שלושת החשודים, בני 26-19, נעצרו לחקירה, והיום יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם. רפ"ק משה שטרית, קצין אגף המבצעים במשטרת אשקלון, מסר כי "מדובר בחולייה רעה שלא בוחלת בשום אמצעי, והגיעה הלילה לאשקלון במטרה אחת ברורה, לגנוב רכב".

הוא הוסיף כי "החושים החדים של שוטרי התחנה שמכירים היטב את העיר, יחד עם הנחישות שלהם לעצור כל עבריין המנסה לפגוע בחיי התושבים, ללא ספק הם אלו שהובילו הלילה למעצר החשודים לאחר שניסו בכל דרך לחמוק מהשוטרים". הקצין התחייב להמשיך לפעול "בנחישות מול כל מי שינסה אותנו על מנת לתת לתושבי העיר את השקט והביטחון להם ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully