וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרו פעוטות, היכו ובעטו: הזוועות שביצעו הגננות ברמלה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 16:30

מכתב האישום נגד הגננות עלה כי בהזדמנויות רבות הארבע התעללו בתינוקות, התנהגו נגדם באלימות ואף התעלמו מדיווחי הורים על סימני אלימות לגופם של הפעוטות. הפרקליטות ציינה: "המשיבות רחוקות מלקיחת אחריות ונילו את אמון ההורים שהפקידו בידיהן"

בווידאו: סרטוני האבטחה המתעדים את ההתעללות בפעוטות בגן ברמלה/מערכת וואלה! NEWS

מנהלת גן "המשפחתון של טולי" ברמלה, ליטל ברסי, בת 42, הואשמה לצד שלוש סייעות בגן בתקיפת 11 פעוטות. לפי כתב האישום הן התעללו בתינוקות בני שלושה חודשים עד שלוש שנים. בהזדמנויות רבות, היכו אותם והשליכו לעברם חפצים. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד יעל תרם.

מכתב האישום עולה כי מנהלת הגן קיבלה דיווחים מהורי הפעוטות על חבלות וסימני אלימות, אך לא דיווחה לאף גורם והמשיכה לנהוג באלימות כלפי התינוקות. בכמה הזדמנויות אחזה בפעוטות בחוזקה במותן או בכתפיים והושיבה אותם בכוח על הכיסא. במקרה אחר, הנחתה את אחת הסייעות לקשור פעוט לכיסא.

הסייעת בטי זיתון, בת 51, נהגה להכות ולבעוט בפעוטות הגן. בכמה מקרים הכתה פעוטות באמצעות כפכפים וחבילות מגבונים, ופעם אחת אף נשכבה על אחד הפעוטות. ענבר דוניו, סייעת בת 31, אחזה בתינוקות בחוזקה וגררה אותם ברחבי הגן. במקרה אחד קשרה לכיסא את אחד הפעוטות באמצעות חיתול בד, והכתה שני תינוקות בראשם. גם קלודין מאיר, בת 28, נהגה להטיח בתינוקות בחוזקה, ובמקרה אחד השאירה תינוק כלוא לבד בחדר.

הפרקליטות אמרה כי המשיבות "רחוקות מלקיחת אחריות וניצלו את אמון ההורים שהפקידו בידיהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully