וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה רשמית הוגשה נגד אברהם גרנט: חשוד בעבירת מין

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 16:31

לאחר התחקיר על מאמן הכדורגל בתוכנית "חשיפה", בו פורסמו עדויות של נשים שחשו מוטרדות ופגועות מהתנהלותו, המשטרה חוקרת תלונה ראשונה רשמית נגדו. אחת הצעירות סיפרה בתחקיר כי ניסה לנשק אותה בכוח וכי עמד מולה עירום כשהתעוררה בבוקר

תלונה רשמית ראשונה בגין עבירת מין הוגשה היום (רביעי) נגד מאמן הכדורגל אברהם גרנט. המשטרה חוקרת את הנסיבות. זאת, לאחר פרסום התחקיר נגוד בתוכנית "חשיפה", בו פורסמו עדויות של נשים שחשו מוטרדות ופגועות מהתנהלותו.

בתחקיר עלו עדויות לפיהן מאמן נבחרת ישראל לשעבר ניצל את מעמדו והטריד לכאורה נשים. התחקיר כלל עדות של צעירה שביקשה את עזרת גרנט במציאת עבודה, שטענה שכחלק מהסיוע המאמן הזמין אותה בערב לדירה בתל אביב ובמהלך הפגישה אחז בה בכוח וניסה לנשק אותה, אף שאמרה כי אינה מעוניינת. בהמשך לקח את ידה והניח אותה על גופו במקום אינטימי והיא הזיזה את היד באי רצון. למרות שסירבה בצורה מפורשת לקיים מגע מיני כשהקיצה משנתה בבוקר מצאה אותו עומד מול פניה בעירום מלא.

אברהם גרנט. David Ramos, GettyImages
אברהם גרנט/GettyImages, David Ramos

בעדות נוספת טוענת אישה שהובטח לה שגרנט יסייע לה מקצועית ויקשר בינה לבין סוכן דוגמניות מצליח, שהמאמן הגיע לחדרה במלון בחו"ל והפעיל עליה לחץ נפשי מסיבי לשכב איתו, למרות שלא הייתה מעוניינת, סירבה פעמים רבות ואף ביקשה לעזוב את המקום וללכת לקניות. היא סיפרה שגרנט התפשט בפניה, משך בזרועה ושידל אותה לקיים איתו יחסים באמצעות הבטחות מקצועיות ורמיזות כי היא עלולה לא לזכות בקמפיין אם לא תיענה. לדבריה אמרה "לא" פעמים רבות אך גרנט לא ויתר לה, עד שנאלצה להיענות לרצונותיו.

מאמן הכדורגל אברהם גרנט. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
"לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה", גרנט/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

עדויות של נשים נוספות כללו תיאורים של הערות מיניות, הודעות מטרידות ושיחות טלפון חוזרות בשעות הלילה.על פי העדויות מעשים אלו נעשו לעיתים תחת איומים כי אם הנשים לא יענו לבקשותיו, יחבל להן גרנט בקריירה.

תגובת גרנט: "במשך כל שנות חיי האישיים והמקצועיים ראיתי לנגד עיניי מעל כל ההישגים וההצלחות חשיבות עליונה להישאר בן אדם לפעול ביושר ולתת כבוד לכל אישה ואיש באשר הם. אני איש של אנשים, איש של חברויות. ולאורך השנים קיימתי קשרים עם נשים. בכל קשריי אלו השתדלתי מאוד לנהוג בכבוד ובחברות ומעולם לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה. מי שחשה אי נוחות או שנפגעה ממני, אני מצטער על כך ומתנצל מעומק ליבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully