וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה בירושלים: אליהו שור בן ה-12 נספה בשריפה בזמן שישן במיטתו

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 14:37

השריפה פרצה בקומה האחרונה בבניין בן ארבע קומות, כשאליהו ישן במיטתו. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות לשריפה, והחשד העיקרי הוא שהיא פרצה בעקבות תנור חימום. אביו של הילד, בן 49, נפצע באורח קל משאיפת עשן. הלוויתו של אליהו תתקיים היום ב-15:00 בהר הזיתים

ילד נספה בשריפה בשכונת מוסררה בירושלים/צילום: יוסי שמואלי, תיעוד מבצעי מד"א

אליהו שור בן ה-12 הוא הילד שנספה אמש (שלישי) בשריפה שפרצה במבנה ברחוב דניאל שבשכונת מוסררה בירושלים. הלווייתו תתקיים היום ב-15:00 בהר הזיתים. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות לשריפה, והחשד העיקרי הוא שהיא פרצה בעקבות תנור חימום.

השריפה פרצה בקומה האחרונה בבניין בן ארבע קומות, כשאליהו ישן במיטתו. ארבעה צוותי כוחות כבאות והצלה הגיעו למקום וכיבו את האש. הם זיהו שהילד נלכד במבנה ופעלו על מנת לחלצו. לאחר עבודת החילוץ גורמי רפואה במקום קבעו את מותו. אביו של אליהו, בן 49, נפצע באורח קל משאיפת עשן.

אליהו שור בן ה-12 אשר נספה בשריפה בירושלים. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
אליהו שור, בן 12/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
ילד בן 12 נספה בשריפה בירושלים, 1 בפברואר 2022. דוברות כב"ה
זירת השריפה, אמש/דוברות כב"ה

"כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים", סיפר פראמדיק מד"א אורן בריל. "לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". עוד סיפר על בן ה-49, ש"טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully