וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 70 נספתה בשריפה בבניין ברחובות; גבר נפגע בינוני משאיפת עשן

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 12:06

לפי הכבאות, המטפל של האישה ניסה לחלצה אך לא הצליח בשל עוצמת הבערה. היא אותרה ללא סימני חיים לאחר שהושגה שליטה על האש. צוות מד"א פינה בן 49 שנפגע משאיפת עשן לביה"ח קפלן, וטיפל ב-10 דיירים נוספים שנפגעו קל, מהם 3 פונו גם הם להמשך קבלת טיפול רפואי בביה"ח

אישה כבת 70 נספתה הלילה (רביעי) בשריפה שפרצה בדירתה בבניין ברחוב טובה וטוביה מילר ברחובות. ארבעה צוותי כבאות שהוזעקו לזירה חילצו לכודים ופעלו במקום עד שהשיגו שליטה על האש. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מות האישה במקום. הצוות בנוסף העניק טיפול רפואי לגבר בן 49 שנפגע באורח קשה משאיפת עשן ופונה לבית החולים קפלן בעיר. כמו כן, עשרה מדיירי הבניין נפגעו באורח קל, מתוכם שלושה פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

מפקד תחנה אזורית רחובות טפסר משנה אייל אוזמן סיפר כי "המטפל של האישה ניסה לחלץ אותה מחדרה, אך בגלל עוצמת הבערה לא הצליח". הוא עוד הדגיש את חשיבות התקנת גלאי האש.

אישה כבת 70 נספתה בשריפה בבניין מגורים ברחובות, 19 בינואר 2022. דוברות כב"ה
זירת השריפה, הלילה/דוברות כב"ה

חובש מד"א יהודה מרקוס תיאר כי כשהצוות הגיע למקום "ראינו אש ועשן בדירה בקומה החמישית, אנשים יצאו מהבניין ובאו לצוותים שלנו, לאחר שצוותי הכיבוי כיבו את האש ואיווררו את העשן. בסריקות בדירה אותרה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully