וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: גבר כבן 30 נמצא מת עם סימני היפותרמיה בחניון בראשל"צ

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 12:08

הגבר, ככל הנראה דר רחוב, אותר ללא סימני חיים, וצוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. עיריית ראשל"צ מסרה כי היא עורכת סיורים קבועים בעיר כדי לאתר דרי רחוב. זמן קצר לפני, דווח על תושב לוד כבן 50 שנפגע מקור ופונה במצב בינוני-קשה לבית החולים

בווידאו: ישראל בלבן - שלג בירושלים, רמת הגולן וגוש עציון/צילום: קובי אייזן, רויטרס, אבי צח\לע"מ, עופר ברנע, אתר החרמון, רפאל נוה, אבי לרנר, עיריית צפת, תיירות עין זיוון, מועצת בנימין, שי מכלוף ורויטרס

גבר כבן 30 נמצא היום (ראשון) ללא רוח חיים, כשעל גופתו סימני היפותרמיה, בחניון בראשון לציון. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. דקות לפני כן, דווח על גבר כבן 50 שלקה בהיפותרמיה ופונה במצב בינוני-קשה לבית החולים אסף הרופא.

בן ה-30, ככל הנראה דר רחוב, נמצא מחוסר הכרה בחניון ברחוב רוטשילד בראשון לציון. "הגענו למקום ואזרחים הובילו אותנו לחניון שבו שכב הגבר", סיפר פראמדיק מד"א, יוסף איסמאעיל. "ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

אמבולנס מד"א בזירה בה נכד דקר את סבו בראש העין, 16 באוקטובר 2020. מד"א
שני נפגעי היפותרמיה ביממה. אמבולנס מד"א/מד"א

מעיריית ראשון לציון נמסר כי הם עדיין בשלבי בירור לגבי הגבר, ואם הוא מוכר ברווחה או לא. לגבי הנהלים הכלליים בנושא, נאמר כי מאז תחילת החורף - ובעיקר בחודש האחרון - נערכים סיורים קבועים בעיר על מנת לאתר דרי רחוב. כמו כן, קיים משכן לדרי רחוב בעיר שמאוכלסים בו לפי שעה 25 דיירים, ובסוף השבוע האחרון אותר דר רחוב נוסף שהעירייה שיכנה במלונית כי לא היה מקום במשכן. "אנחנו דואגים כל השנה למחוסרי הבית ועל מנת שלא יגיעו למצב כזה. עוד לא יודעים מה קרה במקרה הספציפי הזה", אמרו.

זמן קצר לפני כן, דווח על נפגע היפותרמיה נוסף: גבר כבן 50 שנמצא מעורפל הכרה בדירה בלוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב.

עוד בוואלה!

סופה וחרפה: משפחה עם 4 ילדים רועדת מקור

לכתבה המלאה

אתמול בלילה, תינוק תושב הפזורה הבדואית נפגע מהיפותרמיה ופונה למרפאה בדימונה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב יציב ובהכרה.

בעקבות מזג האוויר הסוער, גם בחודש שעבר מת דר רחוב כבן 40 מהיפותרמיה בתל אביב. הוא אותר על ספסל בשכונת נווה שאנן בעיר כשהוא ללא הכרה, וכשבגדיו ספוגים מים, ופונה תוך פעולות החייאה לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותו.

באותו היום אותר גבר בן 89 במצב בינוני-קשה עם סימני היפותרמיה בדירה בערד. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. יום לפני כן, נמצאה קשישה בת 87 במצב קשה בדירה בירושלים לאחר שלקתה בהיפותרמיה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותה כשהיא מחוסרת הכרה ופינה אותה לבית חולים שערי צדק כשהיא מורדמת ומונשמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully