וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן שבע נפצע באורח בינוני מירי ברהט, תושב העיר נעצר

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 18:38

הילד שנפצע באזור שכונה 11 בעיר הובא על ידי בני משפחתו לטיפול רפואי בתחנת מד"א בעיר, ופונה לבית החולים סורוקה. נבדקת האפשרות שהוא נפגע מירי תועה במסגרת סכסוך בין חמולות. נעצר בן 30 תושב רהט בחשד למעורבות במקרה. אביו: "היינו במכולת ופתאום שמענו יריות"

בווידאו: אלפים במסע ההלוויה של הפעוט שנורה בביר אל-מכסור/מערכת וואלה!

ילד בן שבע נפצע היום (שבת) מירי באזור שכונה 11 ברהט. הילד הובא על ידי בני משפחתו לקבלת טיפול רפואי ומצבו הוגדר כבינוני. שוטרים פתחו בסריקות אחר היורים ובחקירה של המקרה. נבדקת אפשרות שמדובר בסכסוך חמולות, אם כי ככל הנראה הילד נפגע מכדור תועה.

אביו של הילד סיפר כי הם היו ברכב בדרכם למכולת כשהכדור פגע לבן השבע בצוואר "היינו בדרך למכולת ופתאום שמענו יריות. כדור פגע בילד בצוואר. זה היה סיוט נורא ואיום". עוד הוסיף האב כי "לא חשבנו שזה יגיע עלינו. נסענו ברכב ומשום מקום זה קרה."

תושב רהט בן 30 נעצר בחשד שהיה מעורב באירוע. החשוד יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. כמו כן, נעצרו עוד שלושה בחשד למעורבות בסכסוך בין חמולות באזור, במהלכו בוצע הירי.

ממגן דוד אדום נמסר כי הילד הובא לתחנת מד"א ברהט וקיבל שם טיפל מידי חובשים ופרמדיקים של הארגון ופונה לבית החולים סורוקה.

יוסף אל פיניש בבית החולים לאחר שנפגע מירי ברהט. 29 בינואר 2022. סמיר אל פיניש, אתר רשמי
יוסף אל פיניש בבית החולים לאחר שנפגע מירי ברהט. היום/אתר רשמי, סמיר אל פיניש

אמש נפצע צעיר כבן 20 באורח אנוש בקטטה בשכונה 12 ברהט. שני צעירים נוספים, בני 20 ו-24, נפצעו באורח בינוני. השלושה פונו לבית החולים סורוקה כשהם סובלים מפציעות חודרות.

זו הפעם השנייה בשבוע האחרון שילד נפגע מירי בנגב. ביום שני נפצע ביישוב סעווה תינוק כבן חודש פצעים בינוניים. גם אמו בת ה-28 של התינוק נפצעה, והשניים פונו על ידי מד"א לבית החולים סורוקה. במקום נעצר חשוד על אחזקת נשק, וגם במקרה זה ההערכה היא שמדובר בקטטה. בתחילת החודש נהרג מכדור תועה בביר אל מכסור ילד כבן שלוש ששיחק בגן משחקים ביישוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully