וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ בנט בריאיון מיוחד: "ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם בנושא הקורונה. זו ממשלה מעולה"

בן כספית

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 20:05

רה"מ מסכם 7 חודשים בתפקיד בריאיון מיוחד. "אם לא היינו מקימים ממשלה, המדינה הייתה נופלת לתהום", אמר. על היריבות עם נתניהו: "בנה את אחת ממכונת התעמולה האפקטיביות אי פעם". על איראן: "המלחמה הקרה הזו מתנהלת עשרות שנים במעמד צד אחד". הריאיון המלא - מחר במעריב

בווידאו: רה"מ בנט מכריז שמשפחות הקורבנות באסון במירון יקבלו פיצוי עוד לפני מסקנות ועדת החקירה/צילום: לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט סוגר שבעה חודשים בתפקיד, ומתפנה לסכם את כהונתו האינטנסיבית. בראיון למעריב, שיפורסם במלואו מחר (שישי) במעריב סופהשבוע, הוא מספר על ההחלטה להקים את הממשלה, יחסיו עם שותפיו לקואליציה, המשבר סביב טיסת אשתו וילדיו למלדיביים, מותח ביקורת על קודמו בתפקיד נתניהו ומספר על התוכניות הפוליטיות העתידיות.

"בנושא הקורונה ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם", אומר בנט בתשובה לביקורת של בנימין נתניהו על ביטול מדיניות הבידודים. "אנחנו לא רצים לקצוות הקיצוניים של 'זה רק שפעת' וגם לא לאוטומט של קודמי בתפקיד שהיה 'קודם כל סגר על כולם', כי זה הכי קל".

ראש הממשלה, נפתלי בנט בריאיוןן לעיתון מעריב 27 בינואר 2022. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
"בנושא הקורונה ישראל מנוהלת היום בצורה הטובה בעולם"/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

"אני לא מסתכל אחורה, מי שתוקף אותי עכשיו זה הוא. מה שנתניהו מנסה לעשות עכשיו זה להפיץ כאוס והיסטריה וחוסר אמון כמו שהוא עשה בנוגע לבדיקות המהירות בסרטון הטיקטוק ההוא. נתניהו בנה את אחת ממכונות התעמולה האפקטיביות שקמו אי פעם. ממציאים סיפורים בקצב מטורף. אתה יודע שאתמול גיליתי שאמא שלי קתולית?".

בנט מתייחס להחלטתו להקים ממשלה ובטוח שהוא הציל את מדינת ישראל: "אם לא היינו מצליחים, המדינה הייתה נופלת לתהום. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה עכשיו אם היינו הולכים לבחירות חמישיות. ידעתי שמה שינצח עבורנו היא הידיעה שאין ברירה אחרת והרוח הנכונה של הממשלה, מול כל הקשיים. בימים אלה קורם עור וגידים מחנה לאומי חדש".

עוד בוואלה!

בנט הכריע: ממחר התלמידים לא יידרשו לבידודים במקרה של חשיפה למאומתים

לכתבה המלאה
ראש הממשלה, נפתלי בנט בריאיוןן לעיתון מעריב 27 בינואר 2022. אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
"בכנסת קשה, אבל הממשלה פשוט מעולה"/פלאש 90, אוליבייה פיטוסי

"זאת קואליציה עם 8 מפלגות. אתה יודע מה זה ריבוי דעות כזה בממשלה אחת? אני לומד את זה על בשרי, אבל העסק עובד. בכנסת קשה, אבל הממשלה פשוט מעולה. ירשנו משק עם צמיחה מינוס 2%, התכווצות חסרת תקדים של המשק, ואנחנו כבר ב־7% צמיחה. הורדנו את האבטלה, התעקשנו לא לסגור את המשק. שר האוצר עושה את הדברים הנכונים, גם כשזה לא פופולרי. ביטול החל"תים, למשל".

ביקורת נוספת של בנט על נתניהו וראשי הממשלה לפניו היא לגבי מה שנעשה בנושא האיראני: "המלחמה הקרה בין ישראל ואיראן מתנהלת עשרות שנים במעמד צד אחד. הם דופקים אותנו ואנחנו לא דופקים אותם. הם עטפו אותנו בזרועות תמנון ואנחנו הלכנו מכות עם הזרועות, השליחים, במקום לפגוע בראש".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "בנט בפאניקה. נכשל בקורונה, נכשל בכלכלה, נכשל בביטחון. בנט קורא לעשרות אלפי עצמאיים ועסקים שקורסים תחת הנטל 'בוטים'. כשנצא מהקורנה זה לא יהיה בזכות בנט, אלא על אף בנט.אלא שאז, בגלל חוסר המעש המוחלט שלו ושל ממשלתו, אזרחי ישראל ישלמו מחירים גבוהים בהרבה שניתן היה לחסוך לו הייתה כאן הנהגה. בנט - נכשלת!".

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully