וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פחדתי על החיים שלי": צעיר הומו הותקף על רקע נטייתו המינית

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 21:41

חמודי בן ה-21 עבר ליד סניף ארומה בעיר נשר, כשלפתע אחד העובדים יצא והחל לקלל ולתקוף אותו: "אתה הומו וערבי - בושה לעם שלנו". עם זאת, חמודי מדגיש, "אני גאה במי שאני". המשטרה פתחה בחקירת המקרה. ארומה: "מבררים את העובדות לעומק ונפעל בהתאם למסקנות"

בווידאו: עשרות אלפים במצעד הגאווה בתל אביב/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

צעיר הומו תושב חיפה הותקף היום (רביעי) על רקע נטייתו המינית סמוך לסניף ארומה בעיר נשר, על ידי אחד העובדים בסניף. "פחדתי על החיים שלי, עד עכשיו לא יצאתי מהבית", סיפר חמודי בן ה-21 לוואלה! אחרי פשע השנאה שחווה.

חמודי היה בדרך לאסוף חבילה מאחד מבתי העסק הסמוכים לבית הקפה. אחד העובדים, בעוד הוא לבוש במדי העבודה, יצא מהדלת האחורית והחל לקלל אותו ואף צעק לעברו בערבית "אתה הומו וערבי - בושה לעם שלנו". להערכת חמודי, העובד זיהה אותו מהסרטונים שהוא מעלה לטיקטוק. חמודי סיפר כי "אחר כך בא אח שלו, שעובד שם, והחזיק אותו. כל העובדים של ארומה ראו את המקרה".

"זאת הייתה תקיפה קשה שאף אחד לא צריך לעבור", אמר. "אני הומו ערבי מחוץ לארון וגאה במי שאני גם בחוץ". לדבריו, הוא עדיין חושש לצאת מהבית ולהיתקל באנשים שיתקפו אותו. "חשוב לי לדבר על זה כדי שאנשים ידעו שהשנאה כלפי להט"בים עדיין כאן והמציאות היא אלימה וקשה לפעמים", הוסיף.

חמודי, צעיר שהותקף על רקע נטייתו המינית בחיפה. באדיבות המצולמים
"גאה במי שאני". חמודי, הצעיר שהותקף/באדיבות המצולמים

האגודה למען הלהט"ב המלווה את הצעיר מסרה כי תלונה הוגשה למשטרה. במחוז חוף של המשטרה אישרו כי התלונה נחקרת. מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב רן שלהבי קרא לרשת ארומה לפטר "עוד היום את התוקף: "כל תגובה אחרת- אינה מתקבלת על הדעת". בנוסף, קרא למשטרה "למצות את הדין המלא עם התוקף ולשים תמרור אדום לאלימות והשנאה שלהט"ב חווים בכל יום ושעה". שלהבי הדגיש כי "כל מי שחווה מקרה להט"בופובי יכול לפנות למרכז הדיווח של האגודה ולא להישאר עם זה לבד".

מרשת ארומה נמסר: "במקביל לבדיקת המשטרה, אנו לומדים את המקרה ומבררים את העובדות לעומק ונפעל בהתאם למסקנות. הרשת מבקשת להבהיר כי היא מגנה באופן חד משמעי כל התבטאות הפוגעת בקהילת הלהט"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully