וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרת אולצה להתפטר לאחר שעמיתיה מצאו תמונות עירום שלה - והפיצו בתחנה

30.1.2022 / 23:55

מליסה וויליאמס, שוטרת מקולורדו, נאלצה לפרוש מתפקידה לאחר 28 שנות שירות וקיבלה "דמי השתקה" של 30 אלף דולר, כיוון שהקולגות שלה איתרו את חשבון ה-OnlyFans שלה והפיצו לכאורה בתחנה את תמונות העירום שלה שמצאו שם

אולצה לעזוב את המשטרה לאחר שהתגלה שהיא מפרסמת תמונות עירום ברשת/@the.real.bella.lexi.2

מליסה וויליאמס בת ה-46 התגייסה לכוחות המשטרה בקולורדו לפני 28 שנים. במאי 2020 השיקה חשבון אנונימי ברשת נהחברתית הנועזת OnlyFans, בו שיתפה תמונות חושפניות שלה ושל בעלה כדי לתבל את חיי המין שלהם. כשעמיתיה והבוסים שלה ממשטרת קולורדו גילו את העמוד באוגוסט האחרון, הם, לדברי מליסה, הפיצו את תמונות העירום שלה בתחנה, ביישו אותה ודחקו אותה לפינה עד שנאלצה לפרוש מתפקידה. לאחר שסבלה מלחץ וחרדות קשות, לדבריה רק כעת היא מרגישה חופשייה: "סוף סוף אני יכולה לישון בלילה ולהשקיע את היום בעבודתי כדוגמנית עירום".

בבוקר שוטרת, בלילה - דוגמנית עירום

הסגנית לשעבר טוענת שנאלצה לעזוב את המשטרה בבושת פנים לאחר שהקולגות שלה גילו שיש לה חשבון OnlyFans סודי, שם היא משתפת תמונות פרובקטיביות שלה ושל בעלה, שבחר להישאר בעילום שם. היא סיפרה ל-Jam Press: "הייתי בהלם ובבהלה מוחלטת כי מעולם לא ציפיתי ששני החלקים האלה בחיי יתנגשו". עם התפטרותה קיבלה חבילת פיצויים בסך 30 אלף דולר שנועדו בעיקר כדי, כך היא טוענת, "להשתיק" אותה.

וויליאמס, שמילאה את תפקידה במחוז אראפהו מזה 11 שנים, סיפרה על החלטתה לפתוח חשבון OnlyFans: "חיי המין שלי הם חלק נפרד לחלוטין מהעבודה שלי ומעולם לא השפיעו על המקצועיות שלי", היא סיפרה, "הרגשתי כאילו הבוסים שלי שיטרו את חדר השינה שלי".

וויליאמס, הידועה ברשת בכינוי לקסי בלה (@the_real_bella_lexi ב-OnlyFans), הסבירה מדוע היה חשוב לה "לנהל חיים כפולים". היא אמרה: "הרבה מהחומר שבעלי ואני חלקנו אלו דברים שצילמנו מחיי המין הפרטיים שלנו לאורך השנים. עבדתי עד 60 שעות שבועיות, אז זה בעיקר היה בעלי שניהל את הדף ושיתף את התמונות שלי. לפעמים היינו מתלבשים נועז ומצטלמים כדי לשתף תמונות. זו הייתה עבורי דרך מהנה להירגע, להיות יצירתית ולנוח אחרי שבוע לחוץ מאוד בעבודה מלחיצה מאוד". האם לשניים, שמכנה עצמה "מילף", הוסיפה: "מעולם לא הופעתי שם במדים. השתמשתי בזהות מזויפת - רוב המעריצים שלי חושבים שאני עקרת בית".

ואז לפתע תמונות העירום שלה שותפו במחלקה

מליסה וויליאמס התפרנסה צדדית מ-OnlyFans במשך כ-18 חודשים, כך דיווחו ב-Jam Press, כאשר באוגוסט 2021 קיבלה הבוסית שלה טיפ אנונימי על החשבון הפרובוקטיבי. מיד לאחר מכן וויליאמס קיבלה מייל ובו תלונה רשמית, וגילתה לכאורה שעמיתיה ריכלו על פעילותה הצדדית, נרשמו לאתר שלה כדי לצפות בתמונות - ולא לצורך חקירה - ואף שיתפו את התמונות במחלקה.

"התלונה הגיעה אליי לגמרי משום מקום", אמרה השוטרת לשעבר, "כעסתי. הייתי נבוכה כי בהודעה נכתב כיצד חמישה עמיתים שלי - בדרגים נמוכים וגבוהים ממני - השיגו גישה לחשבון בתשלום שלי וניגשו לתוכן הפרטי שלי כדי שיוכלו לחקור את התנהלותי". וויליאמס הוסיפה שהיא חושדת כי עמיתיה השוטרים לא חיפשו צדק אלא פשוט רצו לראות אותה עירומה. במיוחד לאחר שלכאורה - בעקבות החקירה - הצילומים החושפניים של הסגנית שותפו לכל המחלקה.

"במשך כל שנותיי כשוטרת הייתי צריכה להוכיח את עצמי 10 פעמים יותר ממה שגברים עשו. תמיד הייתי שוטרת טובה. זכיתי לכבוד והייתי אהודה על עמיתיי. לא ציפיתי למהפך כזה", הוסיפה וויליאמס. לדבריה, השיימינג שעברה גבה ממנה מחיר נפשי רציני, כשב-23 באוגוסט 2021 רופא אישר לה 12 שבועות חופשה וסיפק לה המלצה לפרישה מהתפקיד. היא סיפרה: "התייחסו לכל זה כמו אל רכילות לוהטת. נאלצתי לקחת חופשה בכלל הלחץ שעברתי. לא ישנתי, לא יכולתי לאכול, זה היה כל כך מתסכל ומרגיז". במהלך תקופה זו, הורכבה עבורה חבילת פיצויים בסך 30,000 דולר על ידי עורך הדין שלה והכוח המקומי.

הכל לטובה?

וויליאמס מספרת שחלמה להיות שוטרת מאז שהייתה בת 14 - אך כעת החליטה לוותר על החלום. היא אמרה: "אהבתי את העבודה שלי - אבל איך אוכל לחזור לעבוד בסביבה כזו? זה היה קשה להיות אישה שוטרת. אנשים תמיד קינאו בי כי אני מצליחה, אטרקטיבית ובטוחה בעצמי". על אף הקושי, השוטרת לשעבר רואה בפרישתה "ברכה בתחפושת", שכן כעת היא יכולה לישון טוב בלילה ואת היום להקדיש לחשבון ה-OnlyFans שלה. היא סיפרה: "עכשיו אני יכולה לישון בלילה. אני מרגישה צעירה יותר ב-10 שנים בלי כל הלחץ הזה של עבודת המשטרה. בני המשפחה שלי שמחים שהם לא צריכים לדאוג שאני לא אחזור הביתה פתאום".

על אף שוויליאמס מרוויחה רק כ-4,000 דולר בחודש ב-OnlyFans - פחות ממשכורתה במשטרה - היא מקווה שכעת כשיש לה יותר זמן להשקיע - הדף שלה יביא אוהדים נוספים ויצליח.

צפו בה מספרת כיצד אולצה לעזוב את המשטרה:

הילדים שלה, בני 15 ו-12, לא יודעים על עבודת הדוגמנות שלה, אך וויליאמס טוענת שאם הם היו מגלים על כך - היא הייתה משתפת אותם בנושא באופן פתוח ומקווה לקבל את תמיכתם. היא הוסיפה: "פתחתי את העמוד שלי לא בשביל כסף. הוא נועד לשתף חלק אינטימי של הנישואים שלי, כי זה מה שבעלי ואני אוהבים לעשות. המעריצים שלי אוהבים שאני אמיתית איתם ומדברת איתם באופן הכי אותנטי שאפשר. אנחנו מקבלים הרבה מחמאות. בהתחלה נהגתי לפרסם ברשת תמונות שלי בלי לחשוף את הפנים, אבל ככל שעבר הזמן הביטחון שלי גדל".

היא הוסיפה: "כעת כשהקהילה שלי יודעת על החיים הסודיים שלי, אני מוכנה לאמץ אותם ב-100 האחוזים. למרבה המזל, המשפחה שלי בסדר גמור עם זה. בן דוד שלי אפילו הריע לי. אמא שלי הייתה בהלם בהתחלה, אבל היא מבינה. אני מרגישה שאני יכולה להרים את הראש בגאווה. אני עדיין אותה האמא, אותה השכנה ואותו האדם שתמיד הייתי. הייתי גם שוטרת מאוד טובה, אבל לרוע המזל נראה שהחיים הפרטיים שלי פגעו בבוסים שלי. אין ספק שהיה אפשר לטפל בכל העניין הזה בשיחה מקצועית מבלי לפעול בגאוותנות ולאלץ אותי לפרוש, אבל כך היה. אני מקווה כעת להשקיע בעמוד ה-OnlyFans שלי ובהמשך שואפת להתמנות לראש צוות או מנהלת באבטחה או בהדרכה ארגונית".

משרד השריף של מחוז אראפהו לא מסר את תגובתו לטענותיה של מליסה וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully