וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראית היום מי שהייתה "הילדה החזקה בעולם"

12.2.2022 / 23:38

מריאנה נאומובה מרוסיה הדהימה את עולם הרמת המשקולות כשדחקה מעל 150 קילוגרם בגיל 15. מאז הספיקה להיכשל בבדיקות סמים, לפרוש מהתחום ולצאת למסעות בעולם כשהיא הופכת למשפיענית (לא מצליחה במיוחד) באינסטגרם

מריאנה מרימה משקולות בשנת 2014/MARYANA PROject

נערה שכונתה פעם "הצעירה החזקה בעולם וגם "נסיכת המשקולות" כיוון שהייתה יכולה להניף משקולות של 150 קילוגרם בגיל 15, היא בלתי ניתנת לזיהוי כיום, כשהיא בת 22 ומנסה להיות משפיענית באינסטגרם.

מריאנה נאומובה מרוסיה החלה להרים משקולות כשהייתה רק בת 10, והדהימה את סצינת הרמת המשקולות העולמית. כשהייתה בת 13 מריאנה הרימה ב"בנץ' פרס" (לחיצת חזה על ספסל) 110 ק"ג - כשהיא עצמה שקלה פחות מ-60 ק"ג. ב2015, כשהייתה בת 15 היא הרימה 150 ק"ג בטורניר "ארנולד קלאסיק", תחרות הרמת המשקולות של השחקן, המושל לשעבר ואגדת פיתוח הגוף ארנולד שוורצנגר וזכתה לחיבוק מארנולד בעצמו. היא החזיקה ביותר מ-20 שיאי הרמת משקולות מתחת לגיל 18 ואפילו זכתה בתואר "מאסטר בינלאומי של ספורט" ברוסיה.

ככה היא נראתה כילדה

מה קורה איתה היום?

קריירת הרמת המשקולות של מריאנה הסתיימה ב-2016, כשהשתתפה בתחרות דחיקה וסיימה במקום השלישי עם תוצאה של 108 קילוגרם. מאוחר יותר התגלה כי היא יצאה חיובית בבדיקת סמים, כשהיא רק בת 16, נפסלה והושעתה לשנתיים. בעקבות זאת היא החליטה לפרוש מהתחום.

כעת, כשהיא כבר בת 22, מריאנה תלתה את המשקולות והפכה להיות פעילה ברשתות החברתיות כשהיא נראית שונה לחלוטין. ב"SUN" הבריטי דווח שהיא החליפה את השיער הבלונדיני בשיער חום, ומעדכנת את 35 אלף העוקבים שלה באינסטגרם על המסעות שהיא עושה ברחבי העולם ועל לימודיה לתואר ביחסים בינלאומיים.

וככה היא נראית היום:

דף האינסטגרם שלה מלא בתמונות וסירטונים שהיא מעלה ממקומות שונים בעולם, כמו משפעינים אחרים. אבל הדף מצויד גם באלמנטים אחרים כמו תמונות עבר שלה מימי הזוהר בהרמת משקולות, תמונות שלה רוכבת על אופנועים כבדים, יורה ברובה ציד, ואפילו תמונה שלה עומדת על טנק, בסירטון מ-2017 היא אפילו נראית יורה ב-RPG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully