וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תקף את בנט ולפיד: "החליטו לאפשר הדבקה המונית"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 20:57

ראש האופוזיציה יצא נגד הממשלה: "בנט ולפיד פשוט הפקירו את אזרחי ישראל לגורלם". הוא התייחס למתווה הבדיקות לתלמידים, ואמר כי "הממשלה החליטה לעבור להדבקה המונית של כל ילדי ישראל". בנט: "טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה בכל הכוח"

בווידאו: יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תוקף את התנהלות הממשלה מול גל האומיקרון/מערכת וואלה!

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד וקרא לציבור "לשמור על עצמכם - כי הממשלה הזאת לא שומרת עליכם".

ראש האופוזיציה תקף את הממשלה על מדיניות הבדיקות לילדים, שצפוי להיכנס לתוקפו ביום חמישי. "למרות העדויות מארצות הברית על מחלות ותסמינים קשים שפוגעים בילדים שחלו באומיקרון, הממשלה החליטה שבעוד יומיים נעבור להדבקה המונית של כל ילדי ישראל", אמר נתניהו.

"בלי בידודים, בלי אכיפה, בלי בדיקות מסודרות - כולם יידבקו. ואחרי שהילדים ידבקו, וחלקם לצערנו יזדקקו לאשפוז ויסבלו מתופעות לוואי למשך שנים, הילדים ידביקו את צוותי ההוראה, ואחר כך יחזרו הביתה וימשיכו להדביק את אבא ואמא, את סבא וסבתא. זאת סכנה אמיתית", התריע. "הממשלה הכושלת הזאת צועדת לשם בעיניים פקוחות ובאפס החלטות".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הגיבה בטוויטר: "מומחי הרפואה בארץ ובעולם נגד סגר בבתי הספר, אבל נתניהו נשאר אותו נתניהו".

נתניהו אמר כי "הממשלה איבדה שליטה". לדבריו, "יש יותר מ-800 חולים קשים, מה שפוגע בטיפול בחולים לא בקורונה, ואנשים מתים בלי סיבה. בשבוע האחרון מתו 126 ישראלים", הוסיף נתניהו, "וחלקם ממוות מיותר, רק בגלל שבנט לא עושים כלום".

בנוסף, נתניהו אמר כי אתמול נשבר שיא העומס על בתי החולים מאז תחילת המגפה. "מספר המאושפזים הגיע לשיא של כל הזמנים, העובדים עובדים בחסר כי מרבית האחים והאחיות בבידוד. מקווה שלא נגיע לקריסה, אבל אנחנו במצב מסוכן מאוד", התריע.

זאת ועוד, נתניהו טען כי בעוד הממשלה בראשותו נתנה פיצויים לאזרחים, הממשלה בראשות בנט לא נותנת פיצויים כי אין סגר, למרות שלדברי ראש האופוזיציה "כולם יודעים את האמת, יש סגר, אין בית שאין בו לפחות מאומת אחד, אנשים נפגעים, עסקים קורסים, עצמאים מתרסקים - והממשלה לא נותנת פיצוי כלכלי, לא נותנת סיוע כספי, לא עושה כלום".

"בנט ולפיד פשוט הפקירו את אזרחי ישראל לגורלם", סיכם נתניהו וקרא לציבור "גלו אחריות, שמרו על הילדים שלנו, על סבא וסבתא, על הקרובים לכם, תקפידו על מסיכות, על היגיינה וריחוק חברתי, מי שלא התחסן - שיתחסן. בשביל זה הבאנו את החיסונים, שהם הדבר היחיד הטוב שקרה פה. הימנעו מהתקהלויות ואירועים מיותרים. שימרו על עצמכם, כי הממשלה הזאת לא שומרת עליכם".

בנט ‏מסר ש"טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכוח כהרגלו. אחרי שלושה סגרים, 6,500 ישראלים שמתו, 100,000 עסקים שנסגרו, מיליון מובטלים וילדים שלמדו רק דרך מסכים - אזרחי ישראל אומרים לו - תודה אבל לא תודה", והוסיף: "הממשלה בראשותי תמשיך לנהל את המדינה בקור רוח ובאחריות".

‏שר הבריאות ניצן הורוביץ מסר: "הנאשם שפתח את איקאה לפני בתי הספר, אלוף הסגרים והפיטורים - מטיף לנו מוסר. לא שכחנו את הניהול הסקטוריאלי, את הנסיונות למנוע הפגנות ולסגור את בתי המשפט בזמן משפט השוחד שלך. אנחנו עדיין משקמים את הנזקים האדירים שהשארת, את מערכת הבריאות שהזנחת במשך שנים. ביבי, זה נגמר. נסתדר בלעדייך".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה מסר כי "נתניהו צודק בדבר אחד - מדיניות ממשלת השינוי בקורונה היא רעה. זו מדיניות ניאו-ליברלית שמקצצת בשירותים ציבוריים, מפקירה את האזרחים, ופוגעת במוחלשים. נתניהו מקווה שנשכח את זה, אבל הם למדו את כל זה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully