וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהרימון באולם החתונות לפיצוץ במכונית: סכסוך משפחות הפשע שמבעיר את רחובות

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 22:28

כ-3 שבועות הפרידו בין השלכת הרימון בחתונתו של העבריין עמוס לביא בעיר, לפיצוץ המטען במכונית הבוקר לא רחוק משם, בו היו מעורבים אשתו ההרה ובתו של מי שייתכן שמסוכסך עמו. בינתיים הדריכות בעיר שהייתה שקטה עד כה הולכת וגוברת. "הכול כאן מתחמם"

בווידאו: תיעוד פיצוץ מטען החבלה ברכב ברחובות/מצלמות אבטחה

השקט ברחוב כרמל ברחובות הופר הבוקר (שלישי) באבחה אחת, עם פיצוץ עז שהרעיד את השכונה. אולם השקט ששרר טרם הפיצוץ, היה מדומה בלבד, כשרק בתחילת החודש שישה בני אדם נפצעו מאמצעי לחימה שהתפוצץ באולם אירועים בעיר במהלך חתונה של ראש ארגון פשע.

הבוקר, עת עשו את דרכם לגן הילדים, צעירה בת 29 בהריון מתקדם ובתה, נפגעו מפיצוץ מטען ברכבם. כתוצאה מכך, השתיים נפצעו באורח קשה בינוני ופונו להמשך טיפול בבית החולים קפלן. בעלה של הצעירה, היה מזוהה בעבר עם העבריין אייל נגר, המצוי ביריבות עם העבריין עמוס לביא, שבחתונתו התפוצץ אמצעי לחימה. בנוסף, בעלה הסתבך והיה מעורב בפלילים בעבר הרחוק, מה שמעורר סימני שאלה על נסיבות ניסיון החיסול. הוא בעצמו שהה בסמוך לזירה הבוקר והצטרף לבני משפחתו הפצועים בבית החולים.

חשד לניסיון חיסול ברחובות, 25 בינואר 2022. ניב אהרונסון
זירת הפיצוץ, הבוקר/ניב אהרונסון

ברקע החשש להסלמה נוספת ביריבות בין משפחות הפשע באיזור ושתפר את האיזון בעיר, חקירת ניסיון החיסול הבוקר הועברה מתחנת רחובות לידי חוקרי היחידה המרכזית מרכז במשטרה וכל כיווני החקירה נבדקים.

6 פצועים בעקבות בשלכת רימון בחתונה ברחובות. 6 בינואר 2021. איחוד הצלה
כל כיווני החקירה נבדקים. זירת הפיצוץ בחתונה, תחילת החודש/איחוד הצלה

הקשר בין הפיצוץ בחתונה לבין הפיצוץ הבוקר צפוי להיבדק. אך בשלב זה, טוענים גורמים המעורים בפרטי החקירה כי אין ראיות לכך שמדובר בתג מחיר, ויתכן כי מדובר בסכסוך על רקע אחר עם גורמים שונים.

בינתיים, בעיר רחובות נכנסים לדריכות מחשש להסלמה. "מאז פיצוץ המטען בחתונה של עמוס לביא הכול פה התחמם", מספר תושב העיר שנכח בזירת הפיצוץ הבוקר ברחובות. "ידענו שמשהו הולך לקרות, אבל כל כך מהר ובתוך שכונת מגורים זה עוד יותר מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully