וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שובר שתיקה אחרי כשבועיים: "הטענה שהסכמתי לקלון אינה נכונה"

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 23:08

בצל המגעים להסדר הטיעון, יו"ר האופוזיציה פרסם סרטון לאחר שבועיים של שתיקה, בו הבהיר כי הפרסומים בתקשורת, לפיהם הסכים לעסקה עם קלון - אינם נכונים. לדבריו, הוא ימשיך "להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי". נתניהו הודה לתומכיו: "הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד"

נתניהו שובר שתיקה: "לא הסכמתי לקלון"/מערכת וואלה!

יו"ר האופוזיצה בנימין נתניהו פרסם הערב (שני) סרטון ובו הוא מבהיר כי "בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון". זאת, על רקע המגעים להסדר טיעון בינו ובין הפרקליטות.

יו"ר האופוזיציה הודה תחילה על התמיכה לדבריו שקיבל מהציבור. "אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל - בשליחותכם".

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי", המשיך נתניהו. "די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

"ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".

קדם משפט תביעת לשון הרע שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש השלום ת"א, 10 בינואר 2021. אבשלום ששוני, פול
נתניהו בביהמ"ש. ינואר, 2021/פול, אבשלום ששוני

זו ההתייחסות הפומבית הראשונה של נתניהו למגעים על עסקת טיעון, שנחשפו כבר לפני כשבועיים. במהלך השיחות נידון מתווה לפיו נתניהו יודה בחלק מהעבירות המיוחסות לו ואילו היועמ"ש יוותר על סעיף השוחד בתיק 4000 וכן על האישום בתיק 2000, והמחלוקת המרכזית שדווחה בין הצדדים נסובה סביב שאלת הקלון שילווה להודאה בעבירות, שממנו נגזרת גם הרחקתו של נתניהו מהזירה הציבורית לשבע שנים.

ח"כ ישראל כץ (ליכוד) שלח הודעה לפעילי ליכוד בו בירך את נתניהו על הודעתו שימשיך להנהיג את הליכוד והמחנה הלאומי. "נתניהו קיבל החלטה אמיצה וכך שהבטחתי כולנו מתייצבים לצדו ומגבים אותו בהחלטתו", כתב כ"ץ, "נמשיך לפעול ביחד להפלת הממשלה המסוכנת הזו ולחזרת הליכוד לשלטון".

כץ, שמתכוון להתמודד על ראשות הליכוד אחרי פרישתו של נתניהו, האיץ לאור הדיווחים על עסקת הטיעון את היערכותו לקראת התמודדות במרכז הליכוד על תפקיד יו"ר זמני. בימים האחרונים ח"כ מירי רגב תקפה אותו על כך והאשימה אותו בחתרנות תחת נתניהו.

ח"כ ניר ברקת (ליכוד) כתב בטוויטר: "‏שוחחתי הערב עם יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו. ביקשתי לחזק אותו ואת בני משפחתו - על ההחלטה האמיצה שקיבל. כעת כולנו צריכים להתלכד ולפעול יחד כדי להפיל את ממשלת השיתוק והניתוק".

בשבוע שעבר השיחות בין סנגוריו של נתניהו וצמרת משרד המשפטים הגיעו למבוי סתום ובסביבת נתניהו האשימו את היועץ המשפטי לממשלה בהקשחת עמדות לאחר שנועץ עם הפרקליטים האמונים על התיק במשרד המשפטים. בשבוע הבא מנדלבליט צפוי לסיים את תפקידו והיום דווח כי הודיע לסנגורים על הפסקת המשא ומתן. הסרטון של נתניהו פורסם רק לאחר שנודע לו על סיום השיחות. נתניהו מכחיש בסרטון את הדיווחים לפיהם הסכים להטלת קלון במסגרת המו"מ וכן מבהיר פנימית בליכוד כי הוא נשאר בתפקידו כיו"ר התנועה. זאת, ברקע היערכותם של חלק מבכירי הליכוד בשבוע האחרון לקראת פרישתו והתמודדות על ראשות הליכוד במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully