וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון הבריאות העולמי: האומיקרון עשוי להביא לסיום המגיפה באירופה

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 12:15

מנהל תחום אירופה בארגון אמר כי מגיפת הקורונה באירופה נכנסה לשלב חדש עם התפשטות הזן, ולדבריו הווריאנט עשוי להדביק עד 60% מהאנשים באירופה עד מרץ. עם זאת, הוא הוסיף כי עדיין יש להיות זהירים בשל היכולת של הנגיף להשתנות

FILE - A man takes part in a demonstration against the country's coronavirus restrictions in Vienna, Austria, Nov. 20, 2021. Austria's parliament is due to vote Thursday, Jan. 20, 2022, on plans to introduce a COVID-19 vaccine mandate for the adult population, the first of its kind in Europe. (AP Photo/Lisa Leutner, File). AP
הפגנה של מתנגדי חובת החיסונים באוסטריה מחוץ לפרלמנט בווינה/AP

בכיר בארגון הבריאות העולמי אמר היום (ראשון) כי מגיפת הקורונה באירופה נכנסה לשלב חדש עם התפשטות זן האומיקרון, שלדבריו יכול להביא לסיומה ביבשת. האנס קלוגה, מנהל תחום אירופה בארגון, אמר כי הווריאנט עשוי להדביק עד 60% מהאנשים באירופה עד מרץ.

"ייתכן שהאזור מתקדם לעבר סוג של שלב סופי של המגיפה", אמר קלוגה לסוכנות הידיעות הצרפתית. עם זאת, הוא הוסיף כי עדיין יש להיות זהירים בשל היכולת של הנגיף להשתנות.

בינתיים, אלפי אנשים הפגינו אתמול והיום ברחבי אירופה נגד חובת חיסונים והגבלות אחרות שהטילו עליהן הממשלות המקומיות בניסיון לנצח את המגיפה. היום התעמתו מפגינים בבריסל, בירת בלגיה, עם שוטרים שהשתמשו נגדם בתותחי מים ובגז מדמיע לאחר שסירבו לסיים את הצעדה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully