וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברמלה: בת 36 נורתה למוות, המשטרה סורקת אחר החשוד

מותה של האישה, סוהילה מוגרבי-ג'רושי, נקבע לאחר ניסיונות החייאה בבית החולים אסף הרופא. שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה, סורקים אחר החשוד ואוספים ממצאים, לבחינת הרקע והנסיבות. זהו מקרה רצח שני ביומיים האחרונים, לאחר שבת 28 נדקרה למוות בנוף הגליל על ידי בעלה

סוהילה מוגרבי-ג׳רושי בת 36 נהרגה מירי ברמלה, 22 ינואר 2022. ללא, צילום מסך
סוהילה מוגרבי/צילום מסך, ללא

תושבת רמלה בת 36 נורתה למוות הערב (שבת) בעיר. מותה של האישה, סוהילה מוגרבי-ג'רושי, נקבע לאחר ניסיונות החייאה בבית החולים אסף הרופא, לשם פונתה במצב אנוש, והמשטרה פתחה בחקירה. שוטרי תחנת רמלה החלו בסריקות אחר החשוד, לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

מרכז אמאן עדכן כי סוהילה מוגרבי-ג'רושי היא הנרצחת השביעית מתחילת השנה, והאישה השנייה בהן. מתוך המקרים הללו, טרם פוענח אף תיק.

זהו מקרה רצח שני ביומיים האחרונים של אישה מהחברה הערבית, לאחר שרסמיה ברבור, בת 28 מנוף הגליל נדקרה למוות בדירתה ביום חמישי. בעלה, מחמוד ארסלאן, שהודה במעשה, התקשר למשטרה מעט לפני השעה 01:00 בלילה, ואמר לשוטרים כי רצח את אשתו. ברבור הייתה בחודש החמישי להריונה, ולבני הזוג ילד בן 3.

השניים עברו לנוף הגליל לפני כמה שנים מנצרת. הבעל עבד כטכנאי מזון, והאישה כמוקדנית. עדיין לא ברור מה קדם לרצח. למשטרה לא הגיעו בעבר תלונות על אירועי אלימות בין בני הזוג, לארסלאן אין כל עבר פלילי והמשפחה גם לא מוכרת לשירותי הרווחה.

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה כי "אנחנו בהתפשטות מעריכית של האלימות ברחובות ישראל, והראשונים לשלם את המחיר הם נשים וילדים. אישה שנייה בתוך יממה משלמת את מחיר האלימות המתפשטת - אתמול זה היה על רקע מגדרי והלילה הרקע עוד לא ברור אבל התוצאה ידועה, עוד אישה סיימה את חייה באופן מזעזע". היא קראה "להפסיק להסתכל על האלימות על פי מגזר או עיר ונבין שזה מגיע לכל מקום. זו בעיה של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully