וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשדוד: בת 48 מתה לאחר שנפלה מגובה ונלכדה בתוך מחסן

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 17:39

צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול ראשוני שבסופו נאלץ לקבוע את מותה. "לאחר שהצלחנו להיכנס פנימה ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותה", סיפר פראמדיק מד"א דן בן ישי

אישה בת 48 מתה הערב (שישי) לאחר שנפלה מגובה של עשרה מטרים ברחוב הגשמה באשדוד ונלכדה בתוך מחסן. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה.

"הפצועה שנפלה מגובה נלכדה בתוך המחסן כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית", סיפר פראמדיק מד"א דן בן ישי. "לאחר שהצלחנו להיכנס פנימה ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותה".

זירת הירי במזרח ירושלים, 25 בנובמבר, 2021. מד"א, מד"א
זירת ירי במזרח ירושלים. 25 בנובמבר, 2021/מד"א, מד"א

בתחילת החודש עובד זר כבן 40 נהרג כשנפל ממנוף מגובה 40 מטר באתר בנייה ברחוב יבנה פינת אחד העם בתל אביב. צוות מד"א קבע את מותו במקום.

בחודש יולי, ילד בן ארבע מירושלים נהרג בנפילה מגובה בצימר במועצה המקומית רכסים, הסמוכה לחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו בחדר הניתוח. הילד, אברהם ישעיהו גינואר, הוא נכדו של ראש ישיבת חברון, הרב דוד כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully